مطالب مربوط به سایت ها

ساخت وبلاگ
درشرایط فعلی دولت وضعیت را برای شرکت ما که بازیگر کوچکی در زنجیره تولید محتوا است مشخص کرده و این از مزیت هایی است که شبکه ملی اطلاعات و IXP ها برای ما داشته است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد خسروی مدیرعامل شرکت سیما رایان شریف در تبیین فعالیت های تلوبیون گفت:‌ در شرایط فعلی، شکل سرمایه گذاری در زیرساخت و خرید تجهیزات برای ما وضوح بیشتری پیدا کرده است و حداقل برای ما مشخص است که دو سال آینده با این سرمایه گذاری به کجا می رسیم ؛ در واقع درشرایط فعلی دولت وضعیت را برای شرکت ما که بازیگر کوچکی در این زنجیره تولید محتوا است مشخص کرده و این از مزیت هایی است که  شبکه ملی اطلاعات و IXP ها برای ما داشته است.

خسروی با تاکید براینکه تلوبیون کاملا رایگان خدمات ارایه می دهد، ادامه داد: به فکر درآمد زایی  از طریق تبلیغات هستیم،  اما به صورتی که کاربرنهایی آزرده نشود.: تاکنون هیچ تبلیغات سیستماتیک نداشته ایم و از طریق تبلیغات دهان به دهان و رضایت  کاربران، شناخته شده ایم.

 او درپاسخ به سوالی که با سرعت اینترنت فعلی آیا امکان دیدن با کیفیت ویدیوها وجود دارد؛ ادامه داد: در ارائه محصول با کیفیت، ویدئوها را از خوب تا خیلی ضعیف دسته بندی کرده و در اختیار مردم قرار داده ایم تا کسانی که اینترنت همراه پرسرعت ندارند؛ نیز در کل کشور، بتوانند با کیفیت پایین تر از محصولات ما استفاده کنند.

 

برنامه های در حال پخش در تلوبیون

 

مسابقه خانه ما بروسلی پهلوانان باب اسفنجی هری پاتر یوسف پیامبر 

 

بسیاری از محتواهای مناسب دربرنامه های صداو سیما گم است

 وی با بیان اینکه آینده تلوبیون را روشن می بینم افزود:  رشد تلوبیون مرهون پیشرفت  ITاست و درشرایط فعلی بستر فنی گسترش فعالیت های ما فراهم است .

 مدیرعامل شرکت سیما رایان شریف با بیان اینکه بسیاری از محتواهای مناسب و پتانسیل های عالی  دربرنامه های صداو سیما گم است و اطلاع رسانی برای آنها به درستی انجام نمی شود،گفت : نحوه عرضه این محتواها به مردم بسیار حایز اهمیت است. ما سعی می کنیم ویترین جدیدی برای برنامه های صداوسیما بسازیم.

وی بر قرارگرفتن محتواهای سالم درسبد مردم تاکید کرد و افزود: با وجود سرمایه گذاریهای خارجی دراین زمینه ، نقش ما در کمک به مردم و کشور برای توزیع محتوای سالم بسیارحایز اهمیت است، تا مردم ترغیب شوند ازاین محتواها استفاده کنند.

داشتن جرات از ایده مهم تراست

 خسروی با اشاره به اینکه خوشبختانه درسیاستگذاری های فعلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  حرفهای ما  شنیده می شود افزود:‌ به جرات می توان گفت: ما ‌آخرین لایه  نزدیک به مردم هستیم ، نظرات مردم را بیشتر می شنویم و می توانیم آنها را انعکاس دهیم.

وی درپاسخ به سوالی درباره اینکه جوان هایی که می خواهند وارد این عرصه شوند،‌ باید از کجا شروع کنند؛‌گفت:‌ فضا در حوزه IT  برای کار مساعد است، ایده و جرات داشته باشند و شروع کنند، حتی ایده های تکراری هم دربسیاری مواقع جواب می دهد. ازدیدگاه من جرات و همت، از ایده هم مهمتراست.

اشتغال زایی غیر مستقیم در صنعت IT 

خسروی درپایان تصریح کرد:‌ یکی از ویژگی های مثبت IT آن است که وقتی شرکت و کسب و کاری شکل می گیرد و  مشتری جذب می کند در کنار آن شرکت های جانبی شکل می گیرند تا زیرساخت های اولیه آن شرکت فراهم شود؛ الان که ما این اعداد ترافیکی را تجربه می کنیم اگر شرکتهای FCP  زیرساخت خودشان را توسعه  نمی دادند ، هیچ وقت این اتفاق برای ما نمی افتاد؛ اگر  به فرض ما می خواهیم  تبلیغات  جذب کنیم؛ اگر شرکتهایی که در حوزه  تبلیغاتی، گرافیک یا تولید ویدیو،‌ کسب و کارشان را گسترش ندهند؛  ما هم کسب و کارمان نمی چرخد دریک زنجیره ارزش ،  وقتی یکی از  زنجیره ها بزرگتر می شود، بقیه حلقه های زنجیره هم بزرگتر می شود و اشتغال زایی غیر مستقیم شکل می گیرد.

 

برنامه های در حال پخش در تلوبیون

 

محله گل و بلبل مختارنامه سریال مختار دونگی پایتخت محرم خنداننده شو برنده باش نود

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 105 تاريخ : شنبه 24 شهريور 1397 ساعت: 16:43

حتما برای شما هم پیش آمده که همه روز را منتظر پخش برنامه تلوزیونی خاصی باشید، اما درست هنگام شروع برنامه اتفاقی غیر منتظره نظیر ترافیک یا سررسیدن مهمانی ناخوانده مانع تماشای برنامه دلخواه شما شود. بی‌شک حتی تعریف‌های سایرین هم نمی‌تواند حس خوشایند تماشای برنامه مورد علاقه‌تان را به شما برگرداند.

اما در چنین شرایطی با وجود تلوبیون که همه برنامه‌های تلویزیون را پوشش می‌دهد، دیگر هیچ برنامه‌ای تلویزیونی را از دست نخواهید داد. تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید تا دنیایی از برنامه‌های تلویزیون را درتلوبیون تماشا کنید.

تلوبیون آرشیو کاملی از همه برنامه‌های صدا و سیما را به صورت  کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین امکان مشاهده آنلاین برنامه‌های زنده نظیر برنامه نود و بازی‌های لیگ برتر خبر خوبی برای طرفداران فوتبال خواهد بود. چرا که همه مسابقات فوتبال داخلی و خارجی به همراه حساس‌ترین و هیجان‌انگیزترین لحظات در تلوبیون ثبت شده‌اند. 

با تلوبیون هیچ یک از برنامه‌های تلویزیون را از دست ندهید

اما قابلیت‌های تلوبیون به برنامه‌های فوتبالی ختم نمی‌شود و شما می‌توانید همه برنامه‌های زنده نظیر رادیو شب را هم به صورت آنلاین از تلوبیون تماشا کنید و حتی اگر به ساعت پخش برنامه زنده نرسیدید، می‌توانید هر زمان که مایل بودید آرشیو کامل همه برنامه‌های زنده یا ضبط شده، فیلم‌ها یا سریال‌ها، انیمیشن یا کارتون ویژه کودک و نوجوان، و سایر برنامه‌ها را از تلبیون ببینید و در سه کیفیت با حجم‌های مختلف آن‌ها را دانلود کنید. 

کاربری آسان سایت و اپلیکیشن تلوبیون، امکان ساخت لیست تماشای اختصاصی، دسترسی ساده به همه برنامه‌های 30 شبکه تلویزیونی، قابلیت توقف برنامه و ادامه پخش در زمان دیگر، پخش برنامه‌ها در سه کیفیت مختلف و... موجب شده است تلوبیون در گروه 10 سایت برتر ایران قرار گرفته و با بیش از 7 میلیون نصب فعال، به یکی از اپلیکیشن‌های پر طرفدار برای فارسی زبانان تبدیل شود.  

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 106 تاريخ : شنبه 24 شهريور 1397 ساعت: 16:41

چنین چیزی دیگر یک تصور نیست. به لطف تلوبیون می‌توانید گلچینی از برنامه‌های مورد علاقه‌تان را در هر زمان که تمایل دارید تماشا کنید. برنامه‌های شب را صبح یا برنامه‌های ظهر را عصر ببینید و لیست پخش اختصاصی خود را بسازید. هر زمان خسته شدید یا کار داشتید، برنامه را متوقف کرده و بعد مجددا پخش کنید. به این ترتیب، کنترل پخش برنامه‌های تلویزیون را در دست بگیرید و تلویزیون را مختص ساعات زندگی خود تنظیم کنید.

تلوبیون با پوشش‌دهی برنامه‌های 30 کانال تلویزیونی، کامل‌ترین آرشیو برنامه‌های صدا و سیما را در بستر وب به صورت رایگان برای شما فراهم کرده است تا هیچ برنامه‌ای را از دست ندهید. با تلوبیون می‌توانید همه برنامه‌های پخش زنده و ضبط شده، فیلم و سریال، برنامه کودک و نوجوان، فوتبال و... را تماشا یا حتی برنامه محبوب نظیر خندوانه با اجراهای کمدی جناب خان، خنداننده شو، برنامه شاد شبی با عبدی و برنامه برنده باش با اجرای محمد رضا گلزار یا هر برنامه دلخواه دیگری را دانلود کنید و آرشیو خودتان را داشته باشید.

کاربری آسان سایت و اپلیکیشن تلوبیون، امکان ساخت لیست تماشای اختصاصی، دسترسی ساده به همه برنامه‌های 30 شبکه تلویزیونی، قابلیت توقف برنامه و ادامه پخش در زمان دیگر، پخش برنامه‌ها در سه کیفیت و حجم مختلف و... موجب شده است تلوبیون در گروه 10 سایت برتر ایران قرار گرفته و با بیش از 7 میلیون نصب فعال، به یکی از اپلیکیشن‌های پر طرفدار برای فارسی زبانان تبدیل شود.

مشاهده کامل مطلب: موهبتی به نام تلوبیون٬ دسترسی آسان در هر زمان

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 79 تاريخ : شنبه 24 شهريور 1397 ساعت: 16:39

وان پلاس ۶ تلفن هوشمند جدیدی است که رقیبی جدی برای پرچم‌داران بازار به حساب می‌آید. این محصول با وجود سخت افزار قدرتمند،‌ قیمتی اقتصادی دارد. همراه موبایلستان باشید تا به بررسی این تلفن هوشمند جنجالی بپردازیم.

چندین سال است که کمپانی وان‌پلاس محصولاتی را با سخت افزار بسیار قدرتمند و در حد پرچم‌داران بازار عرضه می‌کند که البته قیمتی پایین‌تر از پرچم‌دارها دارند. اگرچه محصولات این شرکت چندان از نظر میزان فروش رقیب قدرتمندی برای پرچم‌داران مطرح به حساب نمی‌آیند، اما این برند نیز طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. در کل محصولات وان‌پلاس از نظر عملکرد، طراحی و کیفیت ساخت یک یا چند پله بالاتر از قیمتی هستند که برایشان پرداخت می‌کنید.وان پلاس ۶ در حال حاضر یکی از تلفن‌های هوشمند قدرتمند بازار است که از آخرین نسل از پردازنده‌های کوالکام استفاده می‌کند و شاهد نمایشگری بزرگ در آن هستیم. طراحی این تلفن هوشمند نسبت به قبل مدرن‌تر شده و عملکرد دوربین آن نیز بهبود یافته است. همانند سری گوگل پیکسل، آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید توسط وان پلاس ۶ مورد استفاده قرار می‌گیرد. وان پلاس تمام این قابلیت‌ها را با قیمت ۵۲۹ دلار در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. همین موضوع است که باعث شده این برند در بین کاربران توجه زیادی را به خود جلب کند. اما باید توجه داشت که محصول فوق نمی‌تواند در زمینه دوربین با پرچم‌داران سامسونگ، گوگل، اپل و حتی هواوی رقابت کند. از سایر ضعف‌های این تلفن هوشمند نسبت به رقبای خود می‌توان به عدم مقاومت در برابر آب و همچنین عدم امکان استفاده از آن در نیمی از اپراتور‌های آمریکا اشاره کرد. نکته منفی دیگری که در خصوص این تلفن هوشمند وجود دارد این است که دستگاه مذکور تنها در یک نسخه عرضه می‌شود که آن نیز از نظر ابعاد بزرگ است. به همین دلیل ممکن است کاربرانی که نیاز به تلفن هوشمندی با ابعاد کوچک دارند نتوانند به سراغ این محصول بیایند.

اما با وجود تمام مواردی که ذکر شد، پرچم‌دار بررسی تخصصی وان پلاس ۶   دارای یک نقطه قوت بسیار بزرگ به نام قیمت است. قیمت پایین این محصول باعث می‌شود که مزیت خرید آن نسبت به بسیاری از پرچم‌داران بازار بیشتر باشد.

طراحی

یکی از نکات جالب و دوست داشتنی در بررسی تخصصی وان پلاس ۶  ، طراحی آن است. در این محصول شاهد طراحی جدیدی هستیم که در آن به جای استفاده از بدنه آلمینیومی، از پنل‌های شیشه‌ای در قسمت جلو و پشت دستگاه استفاده شده است. استفاده از جنس شیشه در ساخت این تلفن هوشمند باعث شده که دستگاه هر چه بیشتر شبیه به پرچم‌داران سال ۲۰۱۸ باشد. وان‌پلاس به دلیل بهتر کردن ارتباطات بی‌سیم در این محصول از بدنه شیشه‌ای استفاده کرده است و مقاومت دستگاه همچنان شبیه به نسخه‌های قبلی خود است که از بدنه آلمینیومی استفاده می‌کردند. اما باید توجه داشت که شیشه، شیشه‌ است، هر چند که از نوع سخت و مستحکم آن باشد. با وجود اینکه جنس شیشه‌ای وان پلاس ۶ از نوع گوریلا گلس ۵ است، اما اگر چندین بار به زمین بیافتد، احتمال شکستن یا خراش خوردگی آن وجود دارد. همچنین احتمال خراشیدگی روی شیشه نسبت به فلز بیشتر است. وب‌سایت The Verge اعلام کرده که در طول چند هفته استفاده‌اش از این تلفن هوشمند، متوجه خراشیدگی‌هایی در قسمت جلو و پشت دستگاه شده است. باید توجه داشت که وان‌پلاس محافظ نمایشگر را به صورت از پیش نصب شده روی صفحه نمایش این دستگاه قرار می‌دهد، اما The Verge به دلیل اینکه این محافظ چندان خوش آیند نبود، آن را از دستگاه جدا کرده است.

وان پلاس ۶ در دو نسخه با بدنه مات و براق عرضه می‌شود. با وجود اینکه ظاهر کلی دستگاه در بدنه براق بسیار خوش آیند و خیره کننده است، اما اثر انگشت بسیار سریع روی آن می‌ماند. اما در نسخه مات، اثر انگشت کمتر جذب می‌شود و این نسخه در زیر نور درخشش خاص و جالبی دارد. نکته منفی در خصوص طراحی این محصول، لغزنده بودن آن است. وان‌پلاس سطح این دستگاه را به خصوص در گوشه‌ها بسیار صاف طراحی کرده است که این موضوع باعث می‌شود از دست لیز خورده و به زمین بیافتد. وان پلاس نسخه مات و مشکی محصول جدید خود را با نام مشکی نیمه شب (Midnight Black) عرضه می‌کند که ظاهر آن تا حدودی یادآور سطح شیشه‌ای پد لمسی مک‌بوک پرو است. با این توصیف می‌توانید تصور کنید که سطح این محصول چقدر صاف و بدون استطکاک است.

وان پلاس ۵T از یک نمایشگر ۶ اینچی استفاده می‌کرد و حال کمپانی وان‌پلاس در پرچم‌دار جدید خود سایز نمایشگر را افزایش داده و به سراغ یک پنل ۶.۳ اینچی رفته است. در دست گرفتن این محصول همانند بسیاری از تلفن‌های هوشمند بزرگ و ساخته شده از شیشه، حس و حال خاص خود را دارد. همچنین به نظر می‌رسد که این محصول در زمان‌هایی که باید با یک دست با آن کار کنید،‌ یکم سنگین است. بسیاری از کمپانی‌های مطرح در بازار تلفن‌های هوشمند، یک نسخه کوچک‌تر از پرچم‌داران خود را نیز عرضه می‌کنند که از این طریق کاربران می‌‌توانند انتخاب راحت‌تری داشته باشند. انتخاب بین این که یک تلفن هوشمند بزرگ نیاز دارند یا می‌خواهند تلفن هوشمند کوچکی بخرند که نگهداشتن آن در دست ساده‌تر باشد. اما بررسی تخصصی وان پلاس ۶  تنها با یک سایز عرضه می‌شود.

نمایشگر

وان‌پلاس نیز همانند اپل سعی کرده بدون تغییر سایز گوشی، سایز نمایشگر آن را افزایش دهد. به همین دلیل به سراغ زایده نمایشگر رفته است. چنین زایده‌ای را برای نخستین را در آیفون ایکس شاهد بودیم. در واقع در این محصول، نمایشگر دستگاه تا کناره بالای گوشی کشیده شده است و در وسط آن یک زایده کوچک وجود دارد که اسپیکر مکالمات، دوربین سلفی، چراغ نوتیفیکیشن‌ها و سنسور مجاورت در آن قرار گرفته‌اند.

زایده نمایشگر موضوعی است که برخی از کاربران از آن استقبال می‌کنند و برخی دیگر چندان علاقه‌ای به آن ندارند. اما در کل مشکل خاصی در این خصوص دیده نمی‌شود و با استفاده از برخی روش‌های نرم افزاری، می‌توان با سیاه کردن کناره‌های این زایده، شکلی شبیه به تلفن‌های هوشمند عادی به این نوع از دستگاه‌ها داد. نمایشگر بزرگ‌تر در این تلفن هوشمند باعث می‌شود که کاربران فضای عمودی بیشتری داشته باشند و در نتیجه خواندن ایمیل، مقاله، توئیت و پیام‌ها در گوشی ساده‌تر باشد. نمایشگر بزرگ باعث می‌شود که عملکرد دستگاه در زمان مالتی تسکینگ نیز افزایش یابد. ساعت و میزان باتری دستگاه در کنار زایده نمایشگر نشان داده می‌شوند و در نتیجه فضای کمتری اشغال می‌شود.

مطالب مرنبط:

هواوی میت ۲۰ پرو با نمایشگر ۶.۹ اینچی OLED عرضه خواهد شد

ال جی G۸ ThinQ از نمایشگر ۴K بهره خواهد برد

با وجود اینکه زایده نمایشگر باعث ایجاد برخی مشکلات در زمان استفاده از دستگاه می‌شوند، اما هیچ کدام از این دردسرها به اندازه‌ای مهم نیستند که مایل باشیم به سراغ یک تلفن هوشمند با طراحی کلاسیک برویم. برای مثال هیچ اپلیکیشنی برای زایده نمایشگر‌ این محصول بهینه نشده است و به همین دلیل اپلیکیشن‌ها چندان منطیق با نمایشگر دستگاه اجرا نمی‌شود. زایده صفحه نمایش این محصول نیز کناره‌ ویدیو‌ها را همانند آیفون X برش نمی‌دهد. در زمان‌هایی هم که قابلیت‌های زیادی از دستگاه نظیر وای‌فای، بلوتوث، NFC و Do Not Disturb فعال بوده و آیکون آن‌ها در بالای صفحه نمایش داده می‌شوند، قسمت بالایی صفحه، ظاهری بسیار شلوغ و تاحدودی به هم ریخته به خود می‌گیرد. البته وان‌پلاس به کاربرانش اجازه می‌دهد تا نمایش آیکون‌های مورد نظر را خاموش کرده و مانع دیده شدن آن‌ها در بالای صفحه شوند.

اما اگر واقعا از زایده نمایشگر متنفر هستید، می‌توانید کناره‌های آن را سیاه کنید و در این صورت، اپلیکیشن‌ها تنها در قسمت زیرین زایده نمایشگر اجرا خواهند شد. با وجود اینکه نمایشگر وان پلاس ۶ نسبت به نسخه قبلی خود بزرگ‌تر شده، اما تغییر خاص دیگری را در آن شاهد نیستیم. این محصول از پنل OLED بهره می‌برد و وضوح تصویر ۱۰۸۰p را به کاربران خود ارائه می‌کند. رنگ مشکی در صفحه نمایش مذکور عمیق‌تر نشان داده می‌شود و رنگ‌ها نیز در آن طراوت بیشتری دارند. اگرچه صفحه نمایش وان پلاس ۶ در حد گلکسی S۹ روشنایی ندارد و از پیکسل‌های کمتری نسبت به آن بهره می‌برد، اما همچنان استفاده از آن زیر نور خورشید به سادگی صورت می‌گیرد و مشکلاتی در خصوص تغییر رنگ نیز ندارد. تغییر رنگ مشکلی است که گوگل Pixel ۲ Xl به آن گرفتار شده.

سخت افزار

لیست دقیق مشخصات وان پلاس ۶ بدین شرح است:

  • نمایشگر: ۶.۲۸ اینچ OLED با وضوح ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با نسبت تصویر ۱۹:۹
  • پردازنده: کوالکام اسنپ دراگون ۸۴۵
  • حافظه رم: ۶ یا ۸ گیگابایت (بر اساس نسخه)
  • حافظه داخلی: ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS ۲.۱ (بر اساس نسخه)
  • باتری: ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع از طریق Dash Charge
  • شبکه‌ها: پشتیبانی از ۲۵ باند LED در شبکه Gigabit LTE
  • سیمکارت: پشتیبانی از دو سیمکارت نانو (nano-SIM)
  • دوربین: دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال
  • دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل
  • فیلم برداری: امکان فیلم برداری حرکت آهسته تا ۴۸۰ فریم بر ثانیه
  • سیستم عامل: Oxygen OS بر اساس نسخه ۸.۱ اندروید Oreo
  • اتصالات: جک ۳.۵ میلی متری صدا و پورت USB Type-C

اگر بخواهیمبررسی تخصصی وان پلاس ۶  را از نظر عملکرد مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که این محصول بسیار سریع است. البته این سرعت در نتیجه استفاده از یک پردازنده قدرتمند و مقدار زیادی از حافظه رم به دست می‌آید. اما وان‌پلاس در کنار استفاده از سخت افزار قدرتمند، اقدامات دیگری را نیز انجام داده که باعث می‌شوند کاربران در زمان استفاده از این محصول عملکرد سریع‌تری را نسبت به سایر تلفن‌های هوشمند اندرویدی حس کنند. وان پلاس ۶ نسبت به نسخه‌های قبلی خود انیمیشن‌های سریع‌تری دارد و شاید همین موضوع باعث می‌شود که احساس کنیم دستورات بسیار سریع اجرا می‌شوند.

وان پلاس ۶ اولین محصول این کمپانی است که از شبکه Gigabit LTE پشتیبانی می‌کند و در نسخه شمال آمریکا، امکان پشتیبانی از ۲۵ باند شبکه LTE را نیز دارد. از این بین می‌توان به باند ۷۱ جدید T-Mobile و باند ۳۰ جدید AT&T اشاره کرد. در تست‌هایی که با شبکه T-Mobile انجام شد، این محصول عملکرد متوسطی نسبت به سایر محصولات بالارده و تلفن‌های هوشمند مدرن از خود نشان داد. این محصول همچنین از شبکه وای فای و VoLTE در T-Mobile نیز پشتیبانی می‌کند. اما امکان پشتیبانی از شبکه‌های بر پایه CDMA در محصول فوق وجود ندارد. با این اوصاف نمی‌توان از وان پلاس ۶ روی شبکه Verizon و Sprint استفاده کرد. این بدان معناست که نیمی از کاربران آمریکا نمی‌توانند پرچم‌دار جدید وان‌پلاس را به عنوان تلفن هوشمند آینده خود انتخاب کنند.

 

مشاهده مطلب بررسی تخصصی وان پلاس ۶ 

منبع: موبایلستان

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 121 تاريخ : شنبه 20 مرداد 1397 ساعت: 5:19

 

بعد از ماه‌ها انتشار اخبار و شایعات مختلف در خصوص محصول جدید ال جی G۷ ThinQ به‌صورت رسمی معرفی شد. یکی از ویژگی‌های ال جی G۷ ThinQ جنس بدنه آن است که از فلز و شیشه تشکیل شده و بخش پشتی دستگاه نیز از دوربین دوگانه میزبانی می‌کند. در واقع تمام این عناصر، المان‌های پرچم‌داران سال ۲۰۱۸ هستند.

بعد از بررسی محصول جدید ال جی با نام G۷ ThinQ متوجه برخی موارد عجیب شدیم که در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا با آن‌ها آشنا شویم. به طور حتم آشنایی با این موارد نسبتا عجیب در محصول جدید ال جی برایتان جالب خواهد بود. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

۱- محصولی با نام ال جی G۷ ThinQ

 

نام پرچم‌دار جدید ال‌جی تاحدودی عجیب است و این شرکت احتمالا خواسته تا جی ۷ از نظر نام گذاری شباهت بیشتری به اکوسیستم خودش داشته باشد. از این رو کلمه ThinQ را در انتهای نام آن قرار داده است. در واقع نام ThinQ برندی است که ال‌جی در چند سال گذشته برای لوازم خانگی خود از آن استفاده می‌کند و اکنون این تلفن هوشمند نیز از این نام استفاده کرده و به جمع ظرف‌شویی‌ و یخچال‌های این کمپانی پیوسته است.

ThinQ  مخفف کلمه Thinking of you است که در واقع نام جالبی برای تلفن هوشمند به حساب می‌آید.

با وجود اینکه ال جی نام G۷ ThinQ را برای این محصول در نظر گرفته، اما بسیاری از کاربران این دستگاه را با نام ال‌جی جی ۷ به خاطر خواهند سپرد. هرچند که به احتمال زیاد ال‌جی چندان موافق این ماجرا نیست.

۲- پرچم‌داری بدون نمایشگر OLED

 

ال جی G۷ ThinQ نمایشگر خوبی دارد و می‌تواند روشنایی بسیار بالایی را ارائه کند که تا حدود ۱۰۰۰ نیت نیز می‌رسد. متون و تصاویر در نمایشگری با این حد از روشنایی می‌توانند به خوبی در مقابل نور مستقیم خورشید قابل مشاهده و خوانا باشند. مبحث روشنایی می‌تواند دلیل بزرگی برای ال‌جی باشد تا به جای نمایشگر OLED از LCD استفاده کند. البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که در حال حاضر اغلب پرچم‌دار‌ها از نمایشگر OLED استفاده می‌کنند و این تصمیم ال‌جی حکایت از رویکرد متفاوت آن دارد. گفتنی است که نمایشگر‌های OLED رنگ‌های زنده‌تر، کنتراست عمیق‌تر و عالی در نمایش رنگ مشکی نسبت به نمایشگر‌های LCD دارند.

تاکنون گزارش‌های مختلفی در خصوص مشکلات نمایشگر‌های OLED ال‌جی منتشر شده است. برای مثال، کاربران ال‌جی V۳۰ از رنگ‌های نامطلوب در نمایشگر دستگاه خود شکایت داشتند و گوگل پیکسل ۲ ایکس ال نیز که توسط ال‌جی ساخته شده است در بخش کیفیت نمایشگر و زاویه دید مورد بازخورد‌های منفی زیادی قرار گرفت. البته اینکه موضوع فوق دلیل ال‌جی برای عدم استفاده از نمایشگر OLED در جی ۷ است یا خیر تاکنون اعلام نشده است.

۳- عدم وجود لرزشگیر مناسب برای ضبط ویدیو‌های ۴K

ال جی G۷ ThinQ 

از دوربین دوگانه در بخش پشتی خود بهره می‌برد که دستگاه‌های کمی دارای چنین قابلیتی هستند. یکی از این دوربین‌ها عملکرد دوربین عادی تلفن‌های هوشمند را دارند و دوربین دوم دارای زاویه دید گسترده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید زاویه دید این دوربین در حد GoPro و سایر اکشن‌کم‌ها است. دوربین با زاویه دید وسیع، موردی است که در بسیاری از پرچم‌داران بازار شاهد آن نیستیم و ‌البته نیاز به وجود چنین دوربینی در زمان عکاسی از مناظر، ساختمان‌ها و فیلم برداری به وضوح احساس می‌شود.

اما آنچه که در بخش دوربین باعث نارضایتی کاربران از ال‌جی جی ۷ می‌شود، به عدم وجود لرزشگیر مناسب در حین فیلم برداری با وضوح ۴K مربوط است. فقدان چنین سیستمی برای پرچم‌داری در این سطح تاحدودی ناامید کننده است. زیرا دستگاه‌های ارزان‌تری نظیر سری وان‌پلاس در بازار وجود دارند که از لرزشگیر الکترونیکی تصویر بهره می‌برند و چنین قابلیتی موجب می‌شود تا ویدیو‌های ضبط شده با وضوح ۴K لرزش کمتری داشته باشند. امیدواریم که ال‌جی با انتشار یک بروزرسانی نرم‌افزاری، این نقص را مرتفع سازد.

۴- باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

 

با وجود اینکه ظرفیت باتری در یک تلفن هوشمند تنها معیار طول عمر باتری آن نیست، اما تامین انرژی یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با وضوحQuad HD+  توسط یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باعث می‌شود که کاربر چندان اعتماد به نفس کافی در زمینه طول عمر باتری دستگاه خود نداشته باشد.

در حال حاضر سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس با نمایشگر ۶.۱ اینچی از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و هواوی P۲۰ پرو نیز با نمایشگری هم اندازه ال‌جی جی ۷، دارای باتری بزرگ‌تری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. ال جی جی ۷ در مقایسه با این دو تلفن هوشمند دارای باتری نسبتا کوچکی است.

 

مشاهده مطلب بصورت کامل:  موارد عجیبی که انتظار وجودشان را در ال جی G۷ ThinQ نداشتیم

منبع:  موبایلستان

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 105 تاريخ : شنبه 20 مرداد 1397 ساعت: 5:18

 

اسپیکرهای بلوتوثی با حذف محدودیت‌های سیم، امکان استفاده از بلندگو را در هر شرایط محیطی فراهم کرده‌اند. این دستگاه‌ها که از محبوب‌ترین دستگاه‌ها دیجیتالی هستند، سفر به دل طبیعت و کویر، پیکنیک، مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک یا حتی انجام کارهای روزانه در خانه و محل کار را برای همه افراد خوشایندتر کرده‌اند. چرا که با استفاده از آن‌ها، کاربران بدون محدودیت می‌توانند به موسیقی دلخواه خود گوش دهند. بلندگوهای تعبیه شده روی گوشی هوشمند، تبلت یا حتی لپ تاپ به خوبی و کیفیت اسپیکرهای شارژی و اسپیکرهای بلوتوثی نیست. به همین دلیل هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند جایگزین خوبی برای اسپیکرهای وایرلس باشند.

 

 

اما بلندگوهای بی سیم کنار همه مزایا و ویژگی‌های کاربردی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی نیز برای کاربران به همراه دارند. چرا که اسپیکرهای شارژی نسبت به بلندگوهای بزرگ که در جای ثابت قرار می‌گیرند بیشتر در معرض آسیب و خطرات مختلف هستند.

رطوبت

لذت بردن از موسیقی هنگام شنا، حمام و کنار دریا یا رودخانه، یکی از بهترین حس‌های دنیا را برای هر فردی فراهم می‌کند. اما در صورتی که اسپیکر شارژی شما در برابر آب و رطوبت مقاومت نداشته باشد، این لذت به خسارت جدی اسپیکر بلوتوثی منتهی خواهد شد. آب و رطوبت، باعث سوختگی یاراز کار افتادگی قطعات داخلی اسپیکر می‌شود. چرا که بخشی از این قطعات نسبت به آب حساس هستند و در صورت مرطوب شدن کاملا از کار می‌افتند. در صورت آسیب بلندگو در برابر رطوبت، باید نسبت به تعمیر اسپیکر بلوتوثی در مراکز تخصصی تعمیر این دستگاه‌ها اقدام کرد.

ضربه

سهل‌انگاری در استفاده از اسپیکرهای شارژی، مهم‌ترین عامل آسیب این اسپیکرها است. بلندگوهای وایرس، نظیر هر دستگاه دیگری، نسبت به ضربه حساس هستند. افتادن از ارتفاع، برخورد با اجسام محکم، تکان‌های شدید و افتادن سایر اجسام روی اسپیکر از رایج‌ترین دلایل آسیب این اسپیکرهای بلوتوثی به شمار می‌آید. اگر کاربران اسپیکر خود را در محل امن و دور از دسترس کودکان قرار دهند، عمر مفید کارکرد آن را افزایش داده‌اند. این ایراد با صداهای اضافه حین پخش موزیک خود را نشان می‌دهد. گاهی نیز با تکان دادن اسپیکر صدای ممکن است صداهای اضافه‌ای شنیده شود. برای تشخیص دقیق ایراد دستگاه و تعمیر اسپیکر شارژی بهترین انتخاب، کمک گرفتن از متخصصان این حوزه است.

صدمه به درگاه شارژ

طبق آمار مرکز تعمیرات تخصصی آروند ، بسیاری از اسپیکرهای بلوتوثی حین شارژ آسیب می‌بینند. این حالت زمانی پیش می‌آید که کاربر اسپیکر وایرلس خود را به کابل شارژ متصل می‌کند تا شارژ شود. اما محل قرارگیری اسپیکر حین شارژ نامناسب است. برای مثال اسپیکر در محل بی ثباتی نظیر لب میز و پنجره قرار داده می‌شود. گاهی نیز پیش می‌آِید هنگامی که اسپیکر در شارژ است، روی زمین قرار داده می‌شود و احتمال له شدن، ضربه خوردن و کشیده شدن کابل شارژ به وجود می‌آید.

 

 

با چنین آسیب‌هایی، درگاه شارژ از قسمت داخل آسیب دیده و ارتباط آن با باتری قطع می‌شود. در نتیجه، اسپیکر دیگر شارژ نخواهد شد.

آروند فراز مهرگان ، توانمند در تعمیر اسپیکر بلوتوثی

آسیب دیدن و از کار افتادن اسپیکرهای بلوتوثی، اغلب قابل تعمیر و اصلاح است. اما به شرط آن که به متخصصان این حوزه مراجعه شود. گارانتی آروند یکی از مراکز تخصصی تعمیر اسپیکر شارژی است که با همکاری متخصصان با تجربه، به کارگیری ابزار و دستگاه‌های حرفه‌ای و استفاده از قطعات یدکی اورجینال، اسپیکرهای بلوتوثی ، شارژی و بی‌سیم برندهای مختلف به ویژه JBL را به بهترین نحو ممکن تعمیر می‌کند.

 

 

برای دریافت مشاوره یا طرح سوال درباره تعمیر اسپیکر بلوتوثی با واحد فنی مجموعه آروند (02166381006-7) تماس بگیرید.

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 135 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 3:09

God of War یکی از بازی‌های معروف و محبوب دنیای گیمینگ محسوب می‌شود که تاکنون در سه نسخه مختلف طراحی و عرضه شده است. این بازی طرفداران زیادی دارد که برای اجرای ورژن جدید آن صبورانه منتظر بوده‌اند. کمتر از چهار روز از عرضه بازی God of War گذشته است و کنار همه واکنش‌هایی که کاربران نسبت به این بازی از خود نشان داده‌اند، شاهد نقد و بررسی‌های تخصصی این بازی از سوی منتقدان حرفه‌ای بوده‌ایم که کاملا منصفانه به موارد متعددی اشاره کرده‌اند.

موبایلستان  دنیای فناوری و تکنولوژی فقط باعث راحتی بیشتر زندگی کاربران نشده‌ است. بلکه بخشی از آن بازی‌های کامپیوتری یا بازی‌های کنسول‌های بازی هستند که دری به دنیایی هیجان‌انگیز برای عاشقان گیم باز کرده است. این حوزه از تکنولوژی، با خلق بازی‌های مختلف و فراهم آوردن امکان تجربه هیجانات جدید برای کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. سازندگان بازی‌ها نیز در این زمینه کم نگذاشته‌اند و با طراحی و عرضه بازی‌های مختلف کاربران حرفه‌ای و گیمرها را خشنود کرده‌اند.

در این حالت گمانه‌زنی‌های متعددی درباره این بازی، شخصیت‌های اصلی آن و محیطی که بازی در آن جریان خواهد داشت، به گوش می‌رسد. عکس‌های منتشر شده از این بازی خبر از گرافیک بسیار بالا و محیط‌های هیجان‌انگیز جدیدی می‌دهد که کاربران می‌توانند در طول مراحل مختلف بازی آن‌ها را تجربه کنند. استودیو سازنده بازی با خلق محیطی جذاب و حرفه‌ای، کاربران را به دنیایی واقعی می‌برد که در آن کریتوس و پسرش آترئوس آماده هستند تا سفری جدید و پرخطر در مکان‌های ناشناخته و پر رمز و رازی را تجربه کنند.

بازی God of War برخلاف نسخه‎های پیشین که در یونان باستان جریان داشت، این بار در سرزمین‌های دیگری و در پیرامون افسانه‌های نورس به وقوع می‌پیوندد .موبایلستان  در این نسخه، آترئوس پسر کریتوس او را همراهی خواهد کرد. البته باید گفت آترئوس فقط به عنوان همراه و همسفر کنار پدرش حضور ندارد. بلکه در طی مراحل مختلف بازی با کمان خود او را همراهی و حمایت می‌کند. همچنین پسر کریتوس، نسبت به درک و فهم زبان نورس از پدر خود توانایی بیشتری داشته و در حل مسائل و معماهای پیش رو نقش مهمی ایفا خواهد کرد. در واقع می‌توان گفت این نسخه از بازی God of War با معرفی و حضور پسر کریتوس هیجان و حس و حال جدیدتری پیدا کرده است. ارتباط برقرار کردن کاربران بازی با آترئوس به سادگی انجام می‌پذیرد. چرا که این شخصیت نظیر پدرش، موجودی راسخ، سرسخت و جنگجویی قابل تحسین است که به خوبی هنرهای رزمی خود را در صحنه‌های مبارزه به نمایش می‌گذارد.

شروع بازی God of War

در ابتدای بازی کاربران با تصویری از شخصیت اصلی این بازی، کریتوس و پسرش آترئوس روبه‌رو می‌شوند که وسط یک دریاچه مه گرفته در قایقی نشسته‌اند و به سخنان موجود هولناکی که وسط دریاچه زندگی می‌کند، درباره خدایان نورس گوش می‌دهند. او به نقل شایعات مختلف درباره خدایان نورس برای این پدر و پسر مشغول است. کریتوس و آترئوس نیز جز برای چند سوال گاه و بی‌گاه که به درک بهتر حرف‌های او کمک می‌کند سخنان او را قطع نمی‌کنند. این سر عظیم‌الجثه، با کمی چاشنی حیله‌گری، شایعات مختلف را به گوش کریتوس و آترئوس می‌رساند. حالا این دو شخصیت می‌دانند مسیری سخت، طاقت‌فرسا و پر خطر را پیش رو دارند.

God of War

کریتوس، در این نسخه از بازی نقش یک پدر را به خوبی ایفا می‌کند. او ظاهر پخته‌تری دارد و به وضوح نسبت به پسرش محتاطانه‌تر عمل می‌کند.  موبایلستان  گرچه در این نسخه از بازی هم کریتوس جنگجویی حرفه‌ای و خشن خواهد بود، اما نسبت به پیش آرام‌تر شده و کاملا در نقش یک پدر جا افتاده است. همسر دوم او یعنی مادر آترئوس به تازگی مرده است و کریتوس تصمیم دارد خاکستر پیکر او را به بالاترین قله کوهستان منتقل کند.

در این صحنه از بازی، نمایی کلی از شخصیت کریتوس نمایان است که با تبر قرمز همیشگیش خود را آماده جنگ‌های پیش رو کرده، تا بتواند آرزوی خود برای رساندن خاکستر پیکر همسرش به قله کوه را تحقق بخشد. در همین نقطه سفر پدر و پسر آغاز شده و داستان بازی کلید می‌خورد.

موجودات افسانه‌ای مختلف در بازی

سازندگان بازی God of War در این نسخه نیمه خدای محبوب کریتوس را با الف‌ها، ترول‌ها، سربازان وحشی، و سایر موجودات اسطوره‌ای رو‌به‌رو کرده‌اند. این شخصیت اصلی در نسخه چهارم God of War قادر است حرکات بیشتری انجام دهد. مثلا با پرتاب تبر خود می‌تواند قابلیت‌های مختلف جنگی آن را به نمایش بگذارد و جمجمه دشمنانش را خرد کند. کریتوس می‌تواند نظیر یک بوکسور حرفه‌ای بجنگد و صحنه‌های مبارزه هیجان‌انگیزی را برای کاربران خلق کند. بنابراین گیمرها، نباید نسبت به لحظات جنگی این بازی نگرانی داشته باشند و می‌توانند بازی پر شوری را تجربه کنند.

به طور کل می‌توان گفت شخصیت‌های فرعی مختلفی در این نسخه از بازی God of War حضور دارند که با نقش‌های طولانی یا کوتاه در مسیر بازی تاثیر گذاشته و تغییرات مختلفی در ماجرای سفر و پیشبرد داستان این پدر و پسر ایجاد می‌کنند. برخی از این شخصیت‌ها به عنوان راهنما در طول مسیر بازی مواردی را به این دو مسافر گوشزد می‌کنند و بقیه آن‌ها در نقش دشمنان مختلف، سعی در نابودی کریتوس و آترئوس دارند که در جنگ‌های سنگین و مهیبی با آن‌ها رو‌به‌رو می‌شوند.

تغییرات مختلف بازی God of War

سازندگان بازی God of War در این نسخه تغییرات چشمگیری ایجاد کرده‌اند که واکنش‌های مختلفی از سوی منتقدان به همراه داشته است. گرچه در نهایت باید گفت همه سایت‌های معتبر بازی در جهان و همه منتقدان به کیفیت بی‌نظیر بازی، داستان هیجان‎انگیز و قابلیت‌های جذاب آن اعتراف کرده‎ و امتیاز بالایی به آن داده‌اند. این منتقدان با بررسی تغییرات نسخه جدید God of War، به موارد مختلفی اشاره کرده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد

 

مشاهده مطلب:  داستان بازی ۴ God of War و تمام نکات منحصربفرد آن

منبع:  موبایلستان 

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 3:08

گارانتی آروند با همکاری متخصصان باتجربه و تجهیزات حرفه‌ای، اسپیکرهای JBL را به طور حرفه‌ای و تخصصی تعمیر می‌کند.

تعمیر اسپیکر JBL

 

اسپیکرها از کاربردی‌ترین دستگاه‌های دیجیتالی هستند که با فراهم آوردن امکان پخش موزیک در هر شرایطی، محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده‌اند. به همین دلیل تولید کنندگان زیادی همواره در پی طراحی و تولید اسپیکر هستند. یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بلندگو و اسپیکر که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد، JBL است که انواع محصولات مربوط به صوت، اعم از اسپیکرهای حرفه‌ای و بزرگ، اسپیکرهای کوچک و بلوتوثی پورتابل، انواع هدفون، ساندبار و... را در کارنامه کاری و تولیدات خود دارد.

این برند آمریکایی اسپیکرهایی با کیفیت بسیار بالا طراحی کرده است که می‌توانند ساعت‌ها به پخش موزیک پرداخته و سال‌ها برای کاربر فعال باشند. اما حتی بهترین و باکیفیت‌ترین اسپیکرها نیز در صورت عدم استفاده صحیح یا عدم رعایت نکات مربوط به مراقبت و نگهداری بلنگو، آسیب دیده و مشکل پیدا خواهند کرد. اسپیکرهای جی بی ال نیز از این قانون مستثنی نیستند و در صورت استفاده نادرست، احتمال آسیب آن‌ها نیز وجود دارد. در ادامه بخشی از آسیب‌های مربوط به اسپیکرهای جی بی ال حرفه‌ای و اسپیکرهای JBL خانگی را بررسی خواهیم کرد. برای طرح سوال یا مشاوره درباره تعمیر اسپیکر JBL، با واحد فنی مجموعه آروند تماس بگیرید.

یکی از رایج‌ترین دلایل ایراد اسپیکرهای JBL و بسیاری دیگر از اسپیکرها و دستگاه‌های صوتی، عدم اتصال به محافظ برق است. این اشکال در همه انواع اسپیکر حرفه‌ای و خانگی وجود دارد. چرا که استفاده نکردن از محافظ برق، باعث می‌شود دستگاه مستقیما به برق وصل بوده و نوسانات برق روی آن اثر بگذارد. نوسانات برق باعث می‌شود اسپیکر تحت فشار بالا قرار گرفته و در نهایت دچار ایرادات و اشکالات شود. در چنین حالتی برای تعمیر اسپیکر JBL، کاربران باید به مراکز تعمیر تخصصی اسپیکر مراجعه کنند و نباید بدون داشتن اطلاعات فنی خودشان اقدام به تعمیر دستگاه بکنند.

از دیگر عوامل مشکل‌ساز که برای اسپیکرهای بزرگ و حرفه‌ای JBL پیش می‌آید، عدم هماهنگی بین آمپلی فایر و اسپیکر است. استفاده از آمپلی فایری که توان خروجی آن بسیار بیشتر از توان خروجی اسپیکر است، باعث می‌شود بلندگو با اتصال به اسپیکر بسوزد و آسیب جدی ببیند. به همین دلیل، مهم است که افراد پیش از اتصال اسپیکرها، توان خروجی اسپیکر و بلندگو را بررسی کنند. در صورت لطمه دیدن اسپیکرهای حرفه‌ای در اثر اتصال به آمپلی فایر، کاربران باید برای تعمیر اسپیکر جی بی ال خود، به سراغ متخصصان فنی و حرفه‌ای تعمیر اسپیکر بروند تا این افراد با دانش و تجربه کافی، اسپیکر را تعمیر کنند.

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 3:06

همراه من نام اپلیکیشن بسیار کاربردی شرکت همراه اول برای خدمات رسانی هرچه بهتر به کاربران این اپراتور است که ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه‌ی کاربران، قادر است خدمات کابردی بسیاری را به آن ها ارائه کند. با موبایلستان همراه باشید تا در کنار معرفی این اپلیکیشن به بررسی ببیشتر این برنامه بپردازیم.

بررسی اپلیکیشن همراه من که یکی از اپلیکیشن‌های خدماتی در زمینه سرویس‌های مربوط به شرکت همراه‌ اول است توانسته بخوبی نیازهای کاربران این برنامه را برطرف کند. پیش‌تر کسانی که از سیم کارت‌های همراه اول استفاده می‌کردند مجبور بودند برای استفاده از خدماتی که شرکت همراه اول ارائه می‌کند، بصورت حضوری به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند اما اپراتور همراه اول که همیشه در خدمات رسانی و تامین آسایش کاربرانش پیشرو بوده، با طراحی و ارائه برنامه همراه من، بار دیگر نشان داد جلب رضایت کاربران و فراهم نمودن بستری امن و آسان برای خدمات رسانی در اولویت کار این شرکت قرار دارد. بررسی برنامه همراه من

موبایلستان با این اپلیکیشن توانایی ارائه اکثر خدمات مورد نیاز کاربران را داراست. خدماتی که بر اساس فزونی استفاده طبقه بندی شده‌اند مانند: مانند مشاهده قبض، پرداخت قبض، خرید و مشاهده بسته‌‌های اینترنتی و …

به محض نصب و شروع استفاده از این برنامه٬ همراه اول یک بسته اینترنتی هدیه با حجم ۱ گیگابایت را برای کاربر در نظر می‌گیرد. بعد از پشت سر نهادن مراحل اولیه و ایجاد اکانت که ساده و بدون پیچیدگی‌های خاصی است می‌توان از خدمات این برنامه استفاده کرد.

پرداخت صورتحساب

گرچه با حذف قبض های کاغذی گامی بزرگ در پیشرفت فناوری و پرداخت غیر حضوری صورت حساب‌ها برداشته شد اما حضور در کنار دستگاه‌ی خودپرداز و یا استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی هنوز هم برای بسیاری از مردم مشکل است. بررسی برنامه همراه من  اپلیکیشن همراه من با به نمایش گذاشتن اطلاعات کامل قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره، گزینه هایی برای پرداخت سریع و آسان آن را نیز فراهم نموده که سهولت استفاده از آن بسیار بیشتر از سایر برنامه های بانکی است. همچنین کاربرانی که به دلیل بدهی سیم‌کارتشان قطع یا یک‌طرفه شده نیز می‌توانند در مدت‌ زمانی اندک ارتباط خود با شبکه را مجددا برقرار کنند. یکی دیگر از قسمت های جالبی که در این بخش از برنامه‌ی همراه من طراحی شده است، مدیریت هزینه‌ها برای کنترل و کاهش آن هاست.

حالا که حرف از صورت حساب و پرداخت قبوض است، بهتر است یکی دیگر از قابلیت‌های مالی برنامه همراه من را نیز معرفی کنیم:

تقسیط بدهی

قابلیت تقسیط بدهی که مختص سیم کارت‌های دائمی همراه اول است، در بررسی برنامه همراه من یک‌بار در سال انجام می‌گیرد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند بدهی خود را در دو قسط پرداخت کرده و بدون آن‌که نیاز به تسویه کامل باشد، از سیم‌کارت خود استفاده کنند.

 مشاهده مطلب: بررسی برنامه همراه من

منبع: موبایلستان

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 148 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 3:04

سیستم عامل اندروید دارای قابلیت‌های مختلفی است که می‌توانند برای کاربران این سیستم عامل بسیار کاربردی باشند. در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا با ۷ مورد از آن‌ها آشنا شویم. همراه ما باشید.

سیستم عامل اندروید قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌کند که احتمالا از آن‌ها خبر ندارید و البته بهتر است که از تمام این قابلیت‌ها استفاده کنید. از جمله این قابلیت‌های ناآشنا می‌توان به رام‌های سفارشی، لانچر‌های ویژه، نور نوتیفیکیشن‌ها، دستورات حرکتی، پک‌های آیکون و بسیاری از موارد این چنینی اشاره کرد. دانلود رایگان نرم افزار اندروید در این مقاله به بررسی ۷ موردی می‌پردازیم که بهتر است کاربران اندروید از آن‌ها استفاده کنند. ترفندهای اندروید 8 را یاد بگیرید.

مطالب مرتبط:

۱- اولویت‌بندی نوتیفیکیشن‌ها

در نسخه ۸.۰ از سیستم عامل اندروید با نام Oreo بخش مدیریت نوتیفیکیشن‌ها تا حد زیادی ارتقا یافته است. کاربران در این نسخه می‌توانند وارد بخش نوتیفیکیشن اپلیکیشن‌ها شده و تنظیمات زیادی را بر اساس هر اپلیکیشن اعمال کنند. این قابلیت باعث می‌شود که کاربران بر اساس نیاز‌هایشان، نوتیفکیشن گوشی را تنظیم کرده و به اپلیکیشن یا سرویسی، اولولیت بیشتری را ارائه کنند. این موضوع مخصوصا برای افرادی که اپلیکیشن‌های زیادی روی تلفن هوشمندشان نصب می‌کنند بسیار کاربردی خواهد بود. برای انجام این کار باید به شکل زیر اقدام کنید:دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • در منو گوشی، اپلیکیشنی را که می‌خواهید تنظیمات نوتیفیکیشن آن‌ها را تغییر دهید، انتخاب کرده و انگشتتان را روی آن نگهدارید تا منو مربوطه نمایش داده شود.
  • حال از طریق منوی مربوطه، وارد بخش نوتیفکیشن (Notification) شوید. در این بخش می‌توانید تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید.

۲- بهبود عملکرد وای‌فای

آیا می‌دانستید که مرورگر کروم قابلیتی دارد که از طریق آن می‌توانید در زمان و هزینه‌های مربوط به اینترنت صرفه جویی کنید؟ با استفاده از این قابلیت که بسیاری از افراد از آن اطلاعی ندارند، می‌توانید میزان مصرف اینترنت‌تان را تا ۳۰ درصد کاهش دهید.

مرورگر کروم را اجرا کرده و وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید. در این قسمت گزینه ذخیره داده یا همان Data Saver را فعال کنید. با انجام این کار، مرورگر کروم دانلود رایگان نرم افزار اندروید پیش از این که صفحات وب را نمایش دهد، ترفندهای اندروید 8 آن‌ها را فشرده می‌کند و همین کار باعث کاهش مصرف داده توسط دستگاه می‌شود.

مطالب مرتبط:

 دانلود رایگان نرم افزار اندروید

در زمینه اینترنت و ترفندهای اندروید 8 در دستگاه‌های اندرویدی، قابلیت جذاب دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توانید اتصال وای‌فای را در زمان خاموش بودن صفحه گوشی همچنان حفظ کنید. با وجود اینکه انجام این کار باعث می‌شود تا دستگاه شما نتواند در زمان‌های خاموش بودن نمایشگر محتوا را دانلود کند، ترفندهای اندروید 8 اما مصرف باتری دستگاه کاهش خواهد یافت. عدم نیاز به وصل شدن به وای‌فای در هر زمان روشن کردن نمایشگر دلیلی است که باعث می‌شود مصرف باتری دستگاه کاهش یابد. برای فعال کردن این قابلیت باید به شکل زیر اقدام کنید. دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • وارد بخش تنظیمات گوشی شوید و سپس به سراغ گزینه وای‌فای (Wi-Fi) و پیشرفته (Advanced) بروید.
  • در این قسمت گزینه Keep Wi-Fi on during sleep را لمس کنید و گزینه همیشه (Always) را انتخاب نمایید.
 
مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 3:01

مجموعه گارانتی و تعمیر تخصصی دستگاه‌های حرفه‌ای صوتی و تصویری آروند فراز مهرگان، یکی از مراکز اصلی تعمیر دستگاه‌های حوزه موسیقی و صدا محسوب می‌شود که با گرد هم آوردن جمعی از مهندسان فنی با تجربه و متخصصان حوزه سخت افزار، به کارگیری امکانات و دستگاه‌های حرفه‌ای ویژه تعمیرات و داشتن دانش کافی در این زمینه توانایی و تخصص گارانتی یا تعمیر دستگاه‌ها و تجهیزات استودیویی را دارد. این مرکز برای تععمیر میکسر ، تعمیر اسپیکر، تعمیر باند پسیو ، تعمیر باند اکتیو ، تعمیر میکروفون و تعمیر آمپلی فایر یا تعمیر رکوردر مهارت و تسلط کافی داشته و با 10 سال تجربه در این زمینه، اعتماد کاربران و مشتریان زیادی را جلب کرده است.

البته این مجموعه نه تنها در تعمیر تجهیزت استودیویی، بلکه در تعمیر سایر دستگاه‌های صوتی نظیر تعمیر اسپیکر بلوتوثی ، تعمیر اسپیکر شارژی ، تعمیر اسپیکر JBL و... نیز توانمند بوده و کاربران می‌‌توانند برای دستگاه‌های صوتی خانگی نیز به آروند مراجعه کنند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های آروند فراز مهرگان در تعمیر دستگاه‌های صوتی حرفه‌ای، استفاده از قطعات یدکی اصل است. بنابراین کاربران می‌توانند نسبت به حفظ کیفیت دستگاه‌های خود پس از تعمیر و تعویض قطعه نیز اطمینان خاطر داشته باشند. گارانتی آروند با استفاده از قطعات و لوازم باکیفیت و اورجینال، همه دستگاه‌ها را با کیفیت بالا تعمیر خواهد کرد و تغییری در کیفیت آن‌ها ایجاد نمی‌کند.

مجموعه گارانتی و تعمیر تخصصی دستگاه‌های حرفه‌ای صوتی و تصویری آروند فراز مهرگان، یکی از مراکز اصلی تعمیر دستگاه‌های حوزه موسیقی و صدا محسوب می‌شود که با گرد هم آوردن جمعی از مهندسان فنی با تجربه و متخصصان حوزه سخت افزار، به کارگیری امکانات و دستگاه‌های حرفه‌ای ویژه تعمیرات و داشتن دانش کافی در این زمینه توانایی و تخصص گارانتی یا تعمیر دستگاه‌ها و تجهیزات استودیویی را دارد. این مرکز برای تععمیر میکسر ، تعمیر اسپیکر، تعمیر باند پسیو ، تعمیر باند اکتیو ، تعمیر میکروفون و تعمیر آمپلی فایر یا تعمیر رکوردر مهارت و تسلط کافی داشته و با 10 سال تجربه در این زمینه، اعتماد کاربران و مشتریان زیادی را جلب کرده است.

از طرفی تجهیزات استودیو دستگاه‌های گران‌قیمتی هستند که کنار ارائه قابلیت‌های متنوع، شرایط نگهداری حساسی دارند. چرا که این تجهیزات اغلب در برابر رطوبت، ضربه، فشار و از همه مهم‌تر نوسانات برق و آسیب‌های الکترونیکی شدیدا آسیب پذیر هستند.

اما در موارد بسیاری کاربران این دستگاه‌ها به دلیل عدم دانش و آگاهی کافی درباره این ابزار موسیقی، نسبت به شرایط نگهداری و استفاده از تجهیزات استودیویی توجه کافی نداشته و بیش از پیش آن‌ها را در معرض آسیب قرار می‌دهند.

به این ترتیب شرایط محیطی نامطلوب، کاربری ناشیانه، عدم توجه به موارد ایمنی مربوط به برق دستگاه و... دست در دست هم داده و بستر مناسبی برای آسیب تجهیزات استودیویی فراهم می‌کنند. در نتیجه احتمال خرابی و ایراد در این تجهیزات بالا خواهد رفت.

یکی از دغدغه کاربران دستگاه‌های استودیویی، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش این تجهیزات است. چرا که با توجه به شرایط کنونی ایران و عدم وجود نمایندگی رسمی این دستگاه‌ها در کشور ما، احتمال تعمیر استاندارد و دقیق تجهیزات استودیویی یا دستگاه‌های حرفه‌ای موسیقی بسیار کم خواهد بود.

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 88 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 2:59

سیستم عامل اندروید دارای قابلیت‌های مختلفی است که می‌توانند برای کاربران این سیستم عامل بسیار کاربردی باشند. در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا با ۷ مورد از آن‌ها آشنا شویم. همراه ما باشید.

سیستم عامل اندروید قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌کند که احتمالا از آن‌ها خبر ندارید و البته بهتر است که از تمام این قابلیت‌ها استفاده کنید. از جمله این قابلیت‌های ناآشنا می‌توان به رام‌های سفارشی، لانچر‌های ویژه، نور نوتیفیکیشن‌ها، دستورات حرکتی، پک‌های آیکون و بسیاری از موارد این چنینی اشاره کرد. دانلود رایگان نرم افزار اندروید در این مقاله به بررسی ۷ موردی می‌پردازیم که بهتر است کاربران اندروید از آن‌ها استفاده کنند. ترفندهای اندروید 8 را یاد بگیرید.

مطالب مرتبط:

۱- اولویت‌بندی نوتیفیکیشن‌ها

در نسخه ۸.۰ از سیستم عامل اندروید با نام Oreo بخش مدیریت نوتیفیکیشن‌ها تا حد زیادی ارتقا یافته است. کاربران در این نسخه می‌توانند وارد بخش نوتیفیکیشن اپلیکیشن‌ها شده و تنظیمات زیادی را بر اساس هر اپلیکیشن اعمال کنند. این قابلیت باعث می‌شود که کاربران بر اساس نیاز‌هایشان، نوتیفکیشن گوشی را تنظیم کرده و به اپلیکیشن یا سرویسی، اولولیت بیشتری را ارائه کنند. این موضوع مخصوصا برای افرادی که اپلیکیشن‌های زیادی روی تلفن هوشمندشان نصب می‌کنند بسیار کاربردی خواهد بود. برای انجام این کار باید به شکل زیر اقدام کنید:دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • در منو گوشی، اپلیکیشنی را که می‌خواهید تنظیمات نوتیفیکیشن آن‌ها را تغییر دهید، انتخاب کرده و انگشتتان را روی آن نگهدارید تا منو مربوطه نمایش داده شود.
  • حال از طریق منوی مربوطه، وارد بخش نوتیفکیشن (Notification) شوید. در این بخش می‌توانید تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید.

۲- بهبود عملکرد وای‌فای

آیا می‌دانستید که مرورگر کروم قابلیتی دارد که از طریق آن می‌توانید در زمان و هزینه‌های مربوط به اینترنت صرفه جویی کنید؟ با استفاده از این قابلیت که بسیاری از افراد از آن اطلاعی ندارند، می‌توانید میزان مصرف اینترنت‌تان را تا ۳۰ درصد کاهش دهید.

مرورگر کروم را اجرا کرده و وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید. در این قسمت گزینه ذخیره داده یا همان Data Saver را فعال کنید. با انجام این کار، مرورگر کروم دانلود رایگان نرم افزار اندروید پیش از این که صفحات وب را نمایش دهد، ترفندهای اندروید 8 آن‌ها را فشرده می‌کند و همین کار باعث کاهش مصرف داده توسط دستگاه می‌شود.

مطالب مرتبط:

 دانلود رایگان نرم افزار اندروید

در زمینه اینترنت و ترفندهای اندروید 8 در دستگاه‌های اندرویدی، قابلیت جذاب دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توانید اتصال وای‌فای را در زمان خاموش بودن صفحه گوشی همچنان حفظ کنید. با وجود اینکه انجام این کار باعث می‌شود تا دستگاه شما نتواند در زمان‌های خاموش بودن نمایشگر محتوا را دانلود کند، ترفندهای اندروید 8 اما مصرف باتری دستگاه کاهش خواهد یافت. عدم نیاز به وصل شدن به وای‌فای در هر زمان روشن کردن نمایشگر دلیلی است که باعث می‌شود مصرف باتری دستگاه کاهش یابد. برای فعال کردن این قابلیت باید به شکل زیر اقدام کنید. دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • وارد بخش تنظیمات گوشی شوید و سپس به سراغ گزینه وای‌فای (Wi-Fi) و پیشرفته (Advanced) بروید.
  • در این قسمت گزینه Keep Wi-Fi on during sleep را لمس کنید و گزینه همیشه (Always) را انتخاب نمایید.
 
مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 97 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 3:52

مک‌بوک و آیپد‌ها یکی از ابزار‌های محبوب کاربران شناخته می‌شوند که آمار فروش آن‌ها نیز قابل تحسین است. حال در این مقاله از موبایلستان قصد داریم نگاه کاملی به این محصولات بیاندازیم و بهترین گزینه برای خرید را بر اساس نیاز‌های خود انتخاب کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تبلت و لپ‌تاپ‌های اپل محصولاتی بسیار کاربردی هستند. اما اینکه کدام یک از آن‌ها می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد موضوعی است بررسی تخصصی موبایل که باید از دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد. در این مقاله مقایسه‌ای کامل بین مک‌بوک، مک‌بوک پرو، آیپد و آیپد پرو انجام خواهیم داد.

چند سالی است تفاوت آیپد و مک بوک که رقابت سنگینی بین لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها به وجود آماده است. هر کدام از این دستگاه‌ها مزایا و معایب خود را دارند. در این بین محصولات اپل نیز همیشه با جنجال زیادی همراه هستند. رقابت آیپد و مک‌بوک موضوعی است که می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. اما اگر صادق باشیم، هر دو دستگاه دارای مزیت‌های مختلفی هستند که می‌توانند از پس انجام وظایف سنگین برآیند.

مطالب مرتبط:

بررسی تخصصی موبایل انتخاب بهترین گزینه از بین آیپد و مک‌بوک موضوعی است که بستگی زیادی به نیاز‌های کاربران دارد. بدون شک آیپد و آیپد پرو دستگاه‌هایی شگفت انگیز برای هنرمندان هستند. تفاوت آیپد و مک بوک آن‌ها می‌توانند با استفاده از این دستگاه‌ها از طریق شبکه سلولی به اینترنت متصل شوند و همچنین حمل و نقل آیپد نیز بسیار آسان است. در سمت دیگر ماجرا، مک‌بوک و مک‌بوک پرو قرار گرفته‌اند که از باتری و سخت افزاری قدرتمند بهره می‌برند و به دلیل داشتن کیبورد می‌توانند گزینه خوبی برای کاربران باشند. از هر دو رقیب این جدال می‌توان در هواپیما، کافی‌شاپ، کلاس درس، جلسه و حتی خانه به راحتی استفاده کرد. اما کدام یک انتخاب بهتری برای شما است؟ همراه ما باشید. فرق آیپد و مک بوک

مشخصات

با وجود اینکه آیپد و مک‌بوک دستگاه‌های متفاوتی با یکدیگر هستند، مقایسه این دو نوع محصول از نظر مشخصات شاید چندان منطقی نباشد. اما انجام این کار حداقل باعث می‌شود که از نقاط ضعف و قوت آن‌ها مطلع شویم. در زیر می‌‌توانید مشخصات فنی آیپد، آیپد پرو، مک‌بوک و مک‌بوک پرو را مشاهده کنید.بررسی تخصصی موبایل

قیمت

آیپد و آپید پرو

ساده‌ترین نسخه از آیپد قیمتی ۳۲۹ دلاری دارد. البته باید توجه داشت که این نسخه از آیپد از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد که چندان کاربردی نیست. اغلب کاربران به سراغ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی از این تبلت می‌روند که با خرید لوازم جانبی نظیر اپل Pencil و کیبورد بلوتوثی، باید مبلغی نزدیک به ۶۰۰ دلار را پرداخت کنند. تفاوت آیپد و مک بوک البته نسخه‌ای از این محصول که امکان اتصال به شبکه سلولی را داشته باشد هزینه بیشتری را نیز برایتان فاکتور خواهد کرد.

تفاوت آیپد و مک بوک نسخه پرو از آیپد نیز بدون در نظر گرفتن لوازم جانبی نظیر کیبورد هوشمند ۱۲۹ دلاری و اپل Pencil با قیمت ۹۹ دلار در محدوده قیمتی ۶۴۹ تا ۱۲۲۹ دلار بر اساس نسخه‌های مختلف عرضه می‌شود.

مک‌بوک و مک‌بوک پرو هر دو در ساده‌ترین نسخه، ۱۲۹۹ دلار قیمت دارند اما نسخه‌های پیشرفته‌تر این دو لپ‌تاپ تا ۴۱۹۹ دلار نیز قیمت خورده‌اند. گفتنی است پد لمسی و کیبورد از مواردی هستند که به صورت پیش‌فرض روی لپ‌تاپ‌های مک‌بوک نصب شده‌اند و نیازی به خرید آن‌ها به صورت مجزا وجود ندارد.

نتیجه‌گیری در خصوص قیمت

اگر موضوع قیمت برای شما مسئله مهم‌تری نسبت به مشخصات سخت افزاری و موارد دیگر است، در این صورت نسخه ۹.۷ اینچی آیپد می‌تواند گزینه‌ای مقرون به صرفه برای شما باشد. حتی اگر برخی لوازم جانبی را نیز برای این تبلت خریداری کنید،‌ در این صورت نهایتا فاکتوری ۶۰۰ دلاری را پرداخت خواهید کرد. اما این در حالی است که ارزان‌ترین نسخه از مک‌بوک با قیمت ۱۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد. بررسی تخصصی موبایل

 

مشاهده مطلب: مقایسه کامل آیپد و آیپد پرو با مک‌بوک و مک‌بوک پرو 

منبع: موبایلستان

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 81 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 3:48

همراه من نام اپلیکیشن بسیار کاربردی شرکت همراه اول برای خدمات رسانی هرچه بهتر به کاربران این اپراتور است که ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه‌ی کاربران، قادر است خدمات کابردی بسیاری را به آن ها ارائه کند. با موبایلستان همراه باشید تا در کنار معرفی این اپلیکیشن به بررسی ببیشتر این برنامه بپردازیم.

بررسی اپلیکیشن همراه من که یکی از اپلیکیشن‌های خدماتی در زمینه سرویس‌های مربوط به شرکت همراه‌ اول است توانسته بخوبی نیازهای کاربران این برنامه را برطرف کند. پیش‌تر کسانی که از سیم کارت‌های همراه اول استفاده می‌کردند مجبور بودند برای استفاده از خدماتی که شرکت همراه اول ارائه می‌کند، بصورت حضوری به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند اما اپراتور همراه اول که همیشه در خدمات رسانی و تامین آسایش کاربرانش پیشرو بوده، با طراحی و ارائه برنامه همراه من، بار دیگر نشان داد جلب رضایت کاربران و فراهم نمودن بستری امن و آسان برای خدمات رسانی در اولویت کار این شرکت قرار دارد. بررسی برنامه همراه من

موبایلستان با این اپلیکیشن توانایی ارائه اکثر خدمات مورد نیاز کاربران را داراست. خدماتی که بر اساس فزونی استفاده طبقه بندی شده‌اند مانند: مانند مشاهده قبض، پرداخت قبض، خرید و مشاهده بسته‌‌های اینترنتی و …

به محض نصب و شروع استفاده از این برنامه٬ همراه اول یک بسته اینترنتی هدیه با حجم ۱ گیگابایت را برای کاربر در نظر می‌گیرد. بعد از پشت سر نهادن مراحل اولیه و ایجاد اکانت که ساده و بدون پیچیدگی‌های خاصی است می‌توان از خدمات این برنامه استفاده کرد.

پرداخت صورتحساب

گرچه با حذف قبض های کاغذی گامی بزرگ در پیشرفت فناوری و پرداخت غیر حضوری صورت حساب‌ها برداشته شد اما حضور در کنار دستگاه‌ی خودپرداز و یا استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی هنوز هم برای بسیاری از مردم مشکل است. بررسی برنامه همراه من  اپلیکیشن همراه من با به نمایش گذاشتن اطلاعات کامل قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره، گزینه هایی برای پرداخت سریع و آسان آن را نیز فراهم نموده که سهولت استفاده از آن بسیار بیشتر از سایر برنامه های بانکی است. همچنین کاربرانی که به دلیل بدهی سیم‌کارتشان قطع یا یک‌طرفه شده نیز می‌توانند در مدت‌ زمانی اندک ارتباط خود با شبکه را مجددا برقرار کنند. یکی دیگر از قسمت های جالبی که در این بخش از برنامه‌ی همراه من طراحی شده است، مدیریت هزینه‌ها برای کنترل و کاهش آن هاست.

حالا که حرف از صورت حساب و پرداخت قبوض است، بهتر است یکی دیگر از قابلیت‌های مالی برنامه همراه من را نیز معرفی کنیم:

تقسیط بدهی

قابلیت تقسیط بدهی که مختص سیم کارت‌های دائمی همراه اول است، در بررسی برنامه همراه من یک‌بار در سال انجام می‌گیرد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند بدهی خود را در دو قسط پرداخت کرده و بدون آن‌که نیاز به تسویه کامل باشد، از سیم‌کارت خود استفاده کنند.

 مشاهده مطلب: بررسی برنامه همراه من

منبع: موبایلستان

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 80 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 3:44

God of War یکی از بازی‌های معروف و محبوب دنیای گیمینگ محسوب می‌شود که تاکنون در سه نسخه مختلف طراحی و عرضه شده است. این بازی طرفداران زیادی دارد که برای اجرای ورژن جدید آن صبورانه منتظر بوده‌اند. کمتر از چهار روز از عرضه بازی God of War گذشته است و کنار همه واکنش‌هایی که کاربران نسبت به این بازی از خود نشان داده‌اند، شاهد نقد و بررسی‌های تخصصی این بازی از سوی منتقدان حرفه‌ای بوده‌ایم که کاملا منصفانه به موارد متعددی اشاره کرده‌اند.

موبایلستان  دنیای فناوری و تکنولوژی فقط باعث راحتی بیشتر زندگی کاربران نشده‌ است. بلکه بخشی از آن بازی‌های کامپیوتری یا بازی‌های کنسول‌های بازی هستند که دری به دنیایی هیجان‌انگیز برای عاشقان گیم باز کرده است. این حوزه از تکنولوژی، با خلق بازی‌های مختلف و فراهم آوردن امکان تجربه هیجانات جدید برای کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. سازندگان بازی‌ها نیز در این زمینه کم نگذاشته‌اند و با طراحی و عرضه بازی‌های مختلف کاربران حرفه‌ای و گیمرها را خشنود کرده‌اند.

در این حالت گمانه‌زنی‌های متعددی درباره این بازی، شخصیت‌های اصلی آن و محیطی که بازی در آن جریان خواهد داشت، به گوش می‌رسد. عکس‌های منتشر شده از این بازی خبر از گرافیک بسیار بالا و محیط‌های هیجان‌انگیز جدیدی می‌دهد که کاربران می‌توانند در طول مراحل مختلف بازی آن‌ها را تجربه کنند. استودیو سازنده بازی با خلق محیطی جذاب و حرفه‌ای، کاربران را به دنیایی واقعی می‌برد که در آن کریتوس و پسرش آترئوس آماده هستند تا سفری جدید و پرخطر در مکان‌های ناشناخته و پر رمز و رازی را تجربه کنند.

بازی God of War برخلاف نسخه‎های پیشین که در یونان باستان جریان داشت، این بار در سرزمین‌های دیگری و در پیرامون افسانه‌های نورس به وقوع می‌پیوندد .موبایلستان  در این نسخه، آترئوس پسر کریتوس او را همراهی خواهد کرد. البته باید گفت آترئوس فقط به عنوان همراه و همسفر کنار پدرش حضور ندارد. بلکه در طی مراحل مختلف بازی با کمان خود او را همراهی و حمایت می‌کند. همچنین پسر کریتوس، نسبت به درک و فهم زبان نورس از پدر خود توانایی بیشتری داشته و در حل مسائل و معماهای پیش رو نقش مهمی ایفا خواهد کرد. در واقع می‌توان گفت این نسخه از بازی God of War با معرفی و حضور پسر کریتوس هیجان و حس و حال جدیدتری پیدا کرده است. ارتباط برقرار کردن کاربران بازی با آترئوس به سادگی انجام می‌پذیرد. چرا که این شخصیت نظیر پدرش، موجودی راسخ، سرسخت و جنگجویی قابل تحسین است که به خوبی هنرهای رزمی خود را در صحنه‌های مبارزه به نمایش می‌گذارد.

شروع بازی God of War

در ابتدای بازی کاربران با تصویری از شخصیت اصلی این بازی، کریتوس و پسرش آترئوس روبه‌رو می‌شوند که وسط یک دریاچه مه گرفته در قایقی نشسته‌اند و به سخنان موجود هولناکی که وسط دریاچه زندگی می‌کند، درباره خدایان نورس گوش می‌دهند. او به نقل شایعات مختلف درباره خدایان نورس برای این پدر و پسر مشغول است. کریتوس و آترئوس نیز جز برای چند سوال گاه و بی‌گاه که به درک بهتر حرف‌های او کمک می‌کند سخنان او را قطع نمی‌کنند. این سر عظیم‌الجثه، با کمی چاشنی حیله‌گری، شایعات مختلف را به گوش کریتوس و آترئوس می‌رساند. حالا این دو شخصیت می‌دانند مسیری سخت، طاقت‌فرسا و پر خطر را پیش رو دارند.

God of War

کریتوس، در این نسخه از بازی نقش یک پدر را به خوبی ایفا می‌کند. او ظاهر پخته‌تری دارد و به وضوح نسبت به پسرش محتاطانه‌تر عمل می‌کند.  موبایلستان  گرچه در این نسخه از بازی هم کریتوس جنگجویی حرفه‌ای و خشن خواهد بود، اما نسبت به پیش آرام‌تر شده و کاملا در نقش یک پدر جا افتاده است. همسر دوم او یعنی مادر آترئوس به تازگی مرده است و کریتوس تصمیم دارد خاکستر پیکر او را به بالاترین قله کوهستان منتقل کند.

در این صحنه از بازی، نمایی کلی از شخصیت کریتوس نمایان است که با تبر قرمز همیشگیش خود را آماده جنگ‌های پیش رو کرده، تا بتواند آرزوی خود برای رساندن خاکستر پیکر همسرش به قله کوه را تحقق بخشد. در همین نقطه سفر پدر و پسر آغاز شده و داستان بازی کلید می‌خورد.

موجودات افسانه‌ای مختلف در بازی

سازندگان بازی God of War در این نسخه نیمه خدای محبوب کریتوس را با الف‌ها، ترول‌ها، سربازان وحشی، و سایر موجودات اسطوره‌ای رو‌به‌رو کرده‌اند. این شخصیت اصلی در نسخه چهارم God of War قادر است حرکات بیشتری انجام دهد. مثلا با پرتاب تبر خود می‌تواند قابلیت‌های مختلف جنگی آن را به نمایش بگذارد و جمجمه دشمنانش را خرد کند. کریتوس می‌تواند نظیر یک بوکسور حرفه‌ای بجنگد و صحنه‌های مبارزه هیجان‌انگیزی را برای کاربران خلق کند. بنابراین گیمرها، نباید نسبت به لحظات جنگی این بازی نگرانی داشته باشند و می‌توانند بازی پر شوری را تجربه کنند.

به طور کل می‌توان گفت شخصیت‌های فرعی مختلفی در این نسخه از بازی God of War حضور دارند که با نقش‌های طولانی یا کوتاه در مسیر بازی تاثیر گذاشته و تغییرات مختلفی در ماجرای سفر و پیشبرد داستان این پدر و پسر ایجاد می‌کنند. برخی از این شخصیت‌ها به عنوان راهنما در طول مسیر بازی مواردی را به این دو مسافر گوشزد می‌کنند و بقیه آن‌ها در نقش دشمنان مختلف، سعی در نابودی کریتوس و آترئوس دارند که در جنگ‌های سنگین و مهیبی با آن‌ها رو‌به‌رو می‌شوند.

تغییرات مختلف بازی God of War

سازندگان بازی God of War در این نسخه تغییرات چشمگیری ایجاد کرده‌اند که واکنش‌های مختلفی از سوی منتقدان به همراه داشته است. گرچه در نهایت باید گفت همه سایت‌های معتبر بازی در جهان و همه منتقدان به کیفیت بی‌نظیر بازی، داستان هیجان‎انگیز و قابلیت‌های جذاب آن اعتراف کرده‎ و امتیاز بالایی به آن داده‌اند. این منتقدان با بررسی تغییرات نسخه جدید God of War، به موارد مختلفی اشاره کرده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد

 

مشاهده مطلب:  داستان بازی ۴ God of War و تمام نکات منحصربفرد آن

منبع:  موبایلستان 

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 3:42

 

جی بی ال یک برند آمریکایی است که با طراحی، تولید و توزیع جهانی اسپیکر های باکیفیت با کاربری‌های مختلف، توانسته است به شهرت و محبوبیت بالایی دست پیدا کند. بی‌شک هیچ چیز بیشتر از تجربه کاربری رضایت بخش، تایید کیفیت محصولات و خدمات یک کمپانی نخواهد بود.

جی بی ال اسپیکرهای مختلفی برای کاربری‌های گوناگون طراحی کرده است. بنابراین کاربران زیادی از نوجوانان عاشق موسیقی گرفته تا کاربران حرفه‌ای که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کنند، از مشتریان و طرفداران JBL هستند. اما اسپیکرهای جی بی ال هم با همه توانمندی، دوام، کارایی و کیفیت خود ممکن است در اثر سهل انگاری و استفاده نادرست کاربران دچار آسیب و صدمات جدی شوند.

یکی از ایرادات رایج اسپیکرهای حرفه‌ای جی بی ال  نظیر مدل‌های PRX، JRX، SRX و EON سوختگی اسپیکر است. با توجه به نوع کاربری این اسپیکرها، اغلب کاربران این اسپیکرها را به آمپلی فایر متصل می‌کنند تا صدای خروجی مطلوبی از اسپیکر دیافت کنند. اما استفاده از آمپلی فایر برای هر بلندگو و اسپیکری نیازمند رعایت قوانین و قواعد خاصی است. در اثر عدم رعایت این قوانین، طبیعتا اسپیکر آسیب خواهد بود.

کاربران باید برای استفاده از این اسپیکرها، توان خروجی آن‌ها را در نظر بگیرند. سپس متناسب با توان خروجی بلندگوی جی بی ال، باید آمپلی فایر مناسبی برای آن تهیه کنند. برای مثال د صورتی که توان خروجی اسپیکر حدود 250 باشد، یک جفت اسپیکر 250 واتی را باید به آمپلی فایری با توان 500 وات متصل کرد. عدم رعایت این نکته و بالاتر بودن توان آمپلی فایر از اسپیکرها، باعث سوختگی اسپیکرهایJBL می‌شود. در صورت چنین آسیبی، کاربران باید برای تعمیر اسپیکر JBL به مراکز تخصصی تعمیر سیستم‌های صوتی و تصویری مراجعه کنند.

برخی دیگر از انواع اسپیکرهای جی بی ال، مدل‌های اسپیکرهای پورتابل، بلوتوثی و قابل حمل هستند. اسن بلندگوها نیز به دلیل نوع کاربری خود همواره در معرض خطرات مختلف نظیر افتادن، سقوط، ضربه و فشار هستند. برخی از انواع اسپیکرهای JBL نیز در برابر آب مقاومت ندارند. اسپیکرهای بلوتوثی و پورتابل، عموما در اثر سهل انگاری کاربر آسیب خواهند دید. مثلا از دست کاربر می‌افتند، ضربه می‌خورند یا در مجاورت آب و رطوبت قرار می‌گیرند. در صورتی که این اسپیکرها آسیب ببینند، تعمیر آن‌ها به دست کاربران عادی غیر ممکن بوده و برای تعمیر اسپیکر جی بی ال باید به متخصصان فنی تعمیر دستگاه‌های صوتی مراجعه کرد.

یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز تعمیر دستگاه‌های صوتی و تصویر مرکز تعمیرات و گارانتی آروند است. این مجموعه با همکاری جمعی از متخصصان داخل و خارج از کشور در حوزه تعمیر تخصصی دستگاه‌های جی بی ال فعال است. آروند با تامین قطعات یدکی اورجینال و با همکاری متخصصان و مهندسان فنی انواع دستگاه‌های جی بی ال، اسپیکرهای حرفه‌ای ، بلوتوثی، پورتابل، ساندبار و... را تعمیر می‌کند. 

 

 

منبع: سایت آروند فراز مهرگان

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت: 3:09

 

شرکت بازی های رایانه‌ای اپیک گیمز قصد دارد تورنمنت بزرگی برای بازی فورت نایت برگزار کند که مجموع جوایز آن ۱۰۰ میلیون دلار است. البته تنها یک تورنمنت برای فورت نایت در نظر گرفته نشده است. بلکه در طول سال ۲۰۱۸ چند تورنمنت برای این بازی برگزار می شود که فصل اول آن به احتمال زیاد با بزرگترین رویداد سال صنعت بازی یعنی E۳ مصادف خواهد بود. اولین تورنمت این بازی Fortnite Party Royale نام دارد و مسلما با استقبال بینظیر گیمرها در سراسر دنیا مواجه خواهد شد. اگر فکر می‌کنید در این بازی حرفه‌ای هستید و قصد شرکت در Fortnite Party Royale را دارید٬ پیشنهاد می‌کنیم از تمرین کردن دست برندارید زیرا روزانه بیش از ۴ میلیون نفر در سرار دنیا بطور آنلاین و همزمان این بازی را انجام می دهند که تعداد حرفه‌ای‌های این بازی هم قابل توجه است. بد نیست اشاره ای هم به جذب برترین بازکینان فورت نایت بتل رویال توسط دانشگاه‌های مختلف داشته باشیم. دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه میدوسترن برای تکمیل تیم ورزشی خود در زمینه مسابقات esports یا همان ورزش های الکترونیکی٬ بازیکنان حرفه‌ای بتل رویال را جذب و بورسیه می‌کند. برای اولین بار دانشگاه اشلند در اوهایو اقدام به جذب دانشجو در این زمینه کرده است و حالا دانشگاه میدوسترن پاییز امسال طی یک مسابقه٬ بازیکنان برتر را شناسایی و ۴۰۰۰ دلار بورسیه می‌کند. بنابراین این بازی را دست کم نگیرید و اگر واقعا در این بازی حرفه‌ای هستید٬ از استعداد خود استفاده کنید.

موبایلستان 

اما اگر در این بازی چندان هم حرفه ای نیستید٬ می‌توانید با کمک نکات زیر شانس خود را برای برنده شدن در این بازی افزایش دهید:

نکته اول٬ تعیین نقطه‌ی فرود

 

فورت نایت

هنگامی که در حال فرود هستید٬ منطقه‌ای امن و نقطه‌ای مشخص را در نظر بگیرید و در آنجا فرود بیایید. با این کار از برخورد با دیگر بازیکنان جلوگیری می‌کنید و احیانا میان یک درگیری که منجر به مرگ می‌شود نیز فرود نمی‌آیید. حالا این سوال در ذهن بوجود می‌آید که منطقه‌ی امن کجاست؟ بهترین زمان برای پریدن بازیکنی که تازه شروع به بازی کردن با بازی فورت نایت بتل رویال کرده است٬ زمانی است که بیشتر بازیکنان از اتوبوس پایین پریده اند. مکان‌های امن در واقع بناهای متروکه و دور از مرکز جزیره است. هر چه این ساختمان‌ها کوچک و دور از مرکز جزیره و ساختمان‌های بزرگ باشد٬ امن‌تر است. فراموش نکنید که شما در این بازی تنها یک کلنگ در اختیار دارید و برای بدست آوردن اسلحه باید آن را جستجو کنید.

نکته‌ی دوم٬ با استفاده از محوطه تمرین بازی آمادگی بیشتری کسب کنید

 

قبل از بازی بازیکنان در محوطه‌ای قرار می‌گیرند که به آن ها اجازه داده می‌شود کمی برای بازی آماده شوند. در این زمان تا جایی که می‌توانید با اسلحه‌هایی که در اختیارتان قرار داده می‌شود کار کنید تا زمان بازی و مبارزه گیج و سردرگم نشوید.

نکته‌ی سوم٬ کلنگی که همراه دارید را فراموش نکنید

موبایلستان  همانطور که گفتیم٬ تنها چیزی که از ابتدای بازی در اختیار بازکنان قرار می‌گیرد٬ یک کلنگ است که کلید بازی به حساب می‌آید. از همان ابتدا هر چیزی که سر راهتان است را با این کلنگ تخریب کنید. درخت٬ خانه٬ دیوار و یا هر چیز دیگر را خراب کنید و با موادی که به دست می‌آید برای خود سنگر و دیوار دفاعی بسازید. در کل باید با استفاده از عقل و هوش خود و این کلنگی که در دست دارید پیش بروید و از جان خود محافظت کنید.

نکته‌ی چهارم٬ از نقشه غافل نشوید

 

 موبایلستان  اگر یادتان باشد گفتیم که بازیکنان در جزیره ای قرار می‌گیرند که بخش امن آن در هر لحظه کوچکتر می‌شود. منظور این است که در هر لحظه منطقه‌ای دایره‌ای شکل برای بازیکن روی نقشه مشخص می‌شود که براساس آن این منطقه امن است. ولی این دایره با گذشت زمان کوچکتر می‌شود تا جایی که همه بازیکنان رودرروی هم قرار می‌گیرند و در نهایت یک بازیکن در مبارزه زنده می‌ماند. حالا اگر بازیکنی دقت نکند و خارج از دایره یا بخش تعیین شده قرار بگیرد٬ توسط طوفانی مهیب از بین می رود. بنابراین دائما با بررسی نقشه از امن بودن منطقه‌ای که در آن قرار دارید مطمئن شوید.

نکته‌ی پنجم٬ برای زنده ماندن باید سازه بسازید

 

قبلا گفتیم که کلنگی که همراه دارید چقدر مهم است. اما نه فقط برای خراب کردن. درست است که این کلنگ قابلیت مبارزه هم دارد ولی در برابر کسی که او هم تنها یک کلنگ داشته باشد و بی شک اگر رقیب شما به اسلحه ها دیگر مجهز شده باشد تنها با این کلنگ شانسی در مقابل او نخواهید داشت. بنابراین با استفاده از موادی که با تخریب بناها و درختان بدست آوردید٬ سازه‌هایی برای پناه گرفتن بسازید. این سازه‌ها در طول بازی چنان کارآمد خواهند بود که از ایجاد آن‌ها پشیمان نمی‌شوید. موبایلستان 

 

مشاهده مطلب:   نگاهی بر بازی فورت نایت fortnite و ۱۵ نکته برای حرفه‌ای شدن در این بازی

منبع:  موبایلستان 

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت: 3:07

 

شرکت بازی های رایانه‌ای اپیک گیمز قصد دارد تورنمنت بزرگی برای بازی فورت نایت برگزار کند که مجموع جوایز آن ۱۰۰ میلیون دلار است. البته تنها یک تورنمنت برای فورت نایت در نظر گرفته نشده است. بلکه در طول سال ۲۰۱۸ چند تورنمنت برای این بازی برگزار می شود که فصل اول آن به احتمال زیاد با بزرگترین رویداد سال صنعت بازی یعنی E۳ مصادف خواهد بود. اولین تورنمت این بازی Fortnite Party Royale نام دارد و مسلما با استقبال بینظیر گیمرها در سراسر دنیا مواجه خواهد شد. اگر فکر می‌کنید در این بازی حرفه‌ای هستید و قصد شرکت در Fortnite Party Royale را دارید٬ پیشنهاد می‌کنیم از تمرین کردن دست برندارید زیرا روزانه بیش از ۴ میلیون نفر در سرار دنیا بطور آنلاین و همزمان این بازی را انجام می دهند که تعداد حرفه‌ای‌های این بازی هم قابل توجه است. بد نیست اشاره ای هم به جذب برترین بازکینان فورت نایت بتل رویال توسط دانشگاه‌های مختلف داشته باشیم. دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه میدوسترن برای تکمیل تیم ورزشی خود در زمینه مسابقات esports یا همان ورزش های الکترونیکی٬ بازیکنان حرفه‌ای بتل رویال را جذب و بورسیه می‌کند. برای اولین بار دانشگاه اشلند در اوهایو اقدام به جذب دانشجو در این زمینه کرده است و حالا دانشگاه میدوسترن پاییز امسال طی یک مسابقه٬ بازیکنان برتر را شناسایی و ۴۰۰۰ دلار بورسیه می‌کند. بنابراین این بازی را دست کم نگیرید و اگر واقعا در این بازی حرفه‌ای هستید٬ از استعداد خود استفاده کنید.

موبایلستان 

اما اگر در این بازی چندان هم حرفه ای نیستید٬ می‌توانید با کمک نکات زیر شانس خود را برای برنده شدن در این بازی افزایش دهید:

نکته اول٬ تعیین نقطه‌ی فرود

 

فورت نایت

هنگامی که در حال فرود هستید٬ منطقه‌ای امن و نقطه‌ای مشخص را در نظر بگیرید و در آنجا فرود بیایید. با این کار از برخورد با دیگر بازیکنان جلوگیری می‌کنید و احیانا میان یک درگیری که منجر به مرگ می‌شود نیز فرود نمی‌آیید. حالا این سوال در ذهن بوجود می‌آید که منطقه‌ی امن کجاست؟ بهترین زمان برای پریدن بازیکنی که تازه شروع به بازی کردن با بازی فورت نایت بتل رویال کرده است٬ زمانی است که بیشتر بازیکنان از اتوبوس پایین پریده اند. مکان‌های امن در واقع بناهای متروکه و دور از مرکز جزیره است. هر چه این ساختمان‌ها کوچک و دور از مرکز جزیره و ساختمان‌های بزرگ باشد٬ امن‌تر است. فراموش نکنید که شما در این بازی تنها یک کلنگ در اختیار دارید و برای بدست آوردن اسلحه باید آن را جستجو کنید.

نکته‌ی دوم٬ با استفاده از محوطه تمرین بازی آمادگی بیشتری کسب کنید

 

قبل از بازی بازیکنان در محوطه‌ای قرار می‌گیرند که به آن ها اجازه داده می‌شود کمی برای بازی آماده شوند. در این زمان تا جایی که می‌توانید با اسلحه‌هایی که در اختیارتان قرار داده می‌شود کار کنید تا زمان بازی و مبارزه گیج و سردرگم نشوید.

نکته‌ی سوم٬ کلنگی که همراه دارید را فراموش نکنید

موبایلستان  همانطور که گفتیم٬ تنها چیزی که از ابتدای بازی در اختیار بازکنان قرار می‌گیرد٬ یک کلنگ است که کلید بازی به حساب می‌آید. از همان ابتدا هر چیزی که سر راهتان است را با این کلنگ تخریب کنید. درخت٬ خانه٬ دیوار و یا هر چیز دیگر را خراب کنید و با موادی که به دست می‌آید برای خود سنگر و دیوار دفاعی بسازید. در کل باید با استفاده از عقل و هوش خود و این کلنگی که در دست دارید پیش بروید و از جان خود محافظت کنید.

نکته‌ی چهارم٬ از نقشه غافل نشوید

 

 موبایلستان  اگر یادتان باشد گفتیم که بازیکنان در جزیره ای قرار می‌گیرند که بخش امن آن در هر لحظه کوچکتر می‌شود. منظور این است که در هر لحظه منطقه‌ای دایره‌ای شکل برای بازیکن روی نقشه مشخص می‌شود که براساس آن این منطقه امن است. ولی این دایره با گذشت زمان کوچکتر می‌شود تا جایی که همه بازیکنان رودرروی هم قرار می‌گیرند و در نهایت یک بازیکن در مبارزه زنده می‌ماند. حالا اگر بازیکنی دقت نکند و خارج از دایره یا بخش تعیین شده قرار بگیرد٬ توسط طوفانی مهیب از بین می رود. بنابراین دائما با بررسی نقشه از امن بودن منطقه‌ای که در آن قرار دارید مطمئن شوید.

نکته‌ی پنجم٬ برای زنده ماندن باید سازه بسازید

 

قبلا گفتیم که کلنگی که همراه دارید چقدر مهم است. اما نه فقط برای خراب کردن. درست است که این کلنگ قابلیت مبارزه هم دارد ولی در برابر کسی که او هم تنها یک کلنگ داشته باشد و بی شک اگر رقیب شما به اسلحه ها دیگر مجهز شده باشد تنها با این کلنگ شانسی در مقابل او نخواهید داشت. بنابراین با استفاده از موادی که با تخریب بناها و درختان بدست آوردید٬ سازه‌هایی برای پناه گرفتن بسازید. این سازه‌ها در طول بازی چنان کارآمد خواهند بود که از ایجاد آن‌ها پشیمان نمی‌شوید. موبایلستان 

 

مشاهده مطلب:   نگاهی بر بازی فورت نایت fortnite و ۱۵ نکته برای حرفه‌ای شدن در این بازی

منبع:  موبایلستان 

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت: 3:07

نمایشگر‌های AMOLED و LCD از نظر عملکرد کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. کاربران نمایشگر‌های آمولد می‌توانند با استفاده از تصاویر زمینه مشکی و تیره، مصرف باتری دستگاه‌شان را کاهش دهند. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم. در بخش آموزش و ترفند گوشی هوشمند با ما باشید.

بسیاری از مردم مطلع هستند که نمایشگر‌ها یکی از پرمصرف‌ترین بخش‌های تلفن همراه به حساب می‌آید و می‌تواند انرژی زیادی از تلفن هوشمند را مصرف کند. اما بسیاری از مردم در خصوص اینکه تصویر زمینه موبایلشان نیز می‌تواند روی مصرف باتری تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد اطلاعی ندارند. در واقع استفاده از یک تصویر زمینه تیره و مشکی یا تصویری با رنگ‌های تیره باعث می‌شود که انرژی کمتری نسبت به تصویر زمینه‌های روشن مصرف شود. اما باید توجه داشت که این موضوع به نوع نمایشگر تلفن هوشمند شما بستگی دارد.

مقالات مرتبط:

ابتدا ما قصد داریم اطلاعات مختصری را در خصوص تکنولوژی نمایشگر‌ها در اختیارتان بگذاریم. در بازار تلفن‌های هوشمند، بسیاری از دستگاه‌ها از نمایشگر‌های آمولد (AMOLED) یا LCD استفاده می‌کنند. البته انواع نمایشگر‌های دیگری نیز برای تلفن‌های هوشمند عرضه می‌شود که در این مقاله چندان به بررسی این موضوع نخواهیم پرداخت.

تکنولوژی LCD

در  آموزش و ترفند گوشی هوشمند LCD مخفف واژه Liquid Crystal Display است که معنای صفحه نمایش کریستالی مایع را دارد. این همان تکنولوژی است که در برخی از تلویزیون‌ها و مانتور‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که از نام این نوع از نمایشگر‌ها می‌توان فهمید، این صفحه نمایش‌ها در واقع کریستالی هستند و از خود نوری ندارند و نور پس زمینه‌شان را انتقال می‌دهند.

آمولد

این بدان معناست که وقتی شما در نمایشگر LCD به تصویری مشکی نگاه می‌کنید، در واقع نور پس‌زمینه آن به رنگ مشکی روشن شده است. به همین دلیل این نمایشگر‌ها چندان نمی‌توانند رنگ مشکی را به خوبی و دقیق نشان دهند. از تلفن‌های هوشمندی که چنین نمایشگری دارند می‌توان به ال‌جی G۷ ThinQ، اچ‌تی‌سی U۱۱ پلاس، هواوی Mate ۱۰ و سونی اکسپریا ZX۲ اشاره کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگر‌های LCD مصرف انرژی زیادی دارند و در واقع تمام پیکسل‌ها در زمانی که نمایشگر در حال استفاده باشد روشن هستند.

تکنولوژی AMOLED و OLED

واژه AMOLED مختفف Active-Matrix Organic Light-Emitting Diode است که معنای شبکه فعال دیود‌های ارگانیک تابنده نور را می‌دهد. از این تکنولوژی نیز در تلویزیون‌ها استفاده می‌شود اما بیشتر در تلفن‌های هوشمند شاهد استفاده از این نوع نمایشگر هستیم. نمایشگرهای OLED نیز تقریبا شبیه به این نوع صفحه نمایش‌ها هستند اما در آن‌ها شبکه ماتریس فعال وجود ندارد.

سامسونگ معمولا برای تلفن‌های هوشمند خود از نمایشگر‌های AMOLED استفاده می‌کند. در  آموزش و ترفند گوشی هوشمند  از جمله محصولاتی که دارای چنین نمایشگری هستند می‌توان به سامسونگ گلکسی S۹، گلکسی نوت ۸ و گلکسی S۸ اشاره کرد. محصولی نظیر گوگل پیکسل ۲ نیز به چنین نمایشگری مجهز است.

نمایشگر این محصولات در واقع از مواد آلی تشکیل شده است و هنگامی که جریان الکترولومینسانس از آن‌ها عبور می‌کند، نور را تولید می‌کنند. نمایشگر‌های آمولد در زمینه مصرف باتری عملکرد بهتری دارند و به دلیل اینکه تمام پیکسل‌ها همیشه روشن نیستند، مصرف باتری دستگاه کاهش می‌یابد. یکی دیگر از قابلیت‌های این نوع نمایشگر‌ها نیز نمایش دقیق رنگ مشکی است. زیرا هیچ نوری در پشت آن روشن نمی‌شود و مشکی خالص نمایش داده می‌شود.

مقایسه طول عمر باتری در نمایشگر‌های AMOLED و LCD

آمولد

در نمایشگر‌های آمولد اینکه مصرف باتری نمایشگر چقدر است، بیشتر به خود کاربر بستگی دارد. زیرا استفاده از تصاویر زمینه تیره و مشکی باعث می‌شود که مصرف باتری در این صفحه نمایش‌ها به اندازه زیادی کاهش یابد.

XDA Developer بعد از انجام یک تحقیق اعلام کرد که کاربران می‌توانند ۶ درصد از مصرف باتری دستگاه را در هر ساعت استفاده با روشنایی ۲۰ درصدی و البته تصویر زمینه مشکی کاهش دهند. استفاده از تصویر زمینه مشکی در میزان روشنایی ۱۰۰ درصد نیز باعث می‌شود که در هر ساعت ۸ درصد از مصرف باتری کاهش یابد.

در  آموزش و ترفند گوشی هوشمند باید توجه داشته باشید که این آزمایش در زمانی صورت گرفته که نمایشگر یک ساعت روشن بود که چنین اتفاقی زیاد در تلفن‌های هوشمند عادی رخ نمی‌دهد و اغلب ما نمایشگر را در زمان‌های مختلف روز روشن و خاموش می‌کنیم. آزمایش دیگری نیز در این خصوص انجام شده که نشان می‌دهد استفاده از تصویر زمینه مشکی باعث می‌شود که مصرف باتری دستگاه در طول روز ۱۸ درصد کاهش یابد.

 

برای مشاهده مطلب کلیک کنید: چگونه استفاده از تصاویر زمینه مشکی در نمایشگر آمولد باعث کاهش مصرف باتری می‌شود؟ 

منبع: سایت موبایلستان

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 147 تاريخ : شنبه 30 تير 1397 ساعت: 19:24

     

                           موبایلستان اولین مرجع اطلاع رسانی و اخبار موبایل
 

چند سالی است که اکثر کاربران در فضای مجازی و یا به صورت پبامک‌هایی ناشناس مخاطب پیام‌هایی با مضمون دریافت شارژ یا کسب خدمات رایگان قرار می‌گیرند. این پیامک‌ها کاربران را ترغیب به استفاده از کدهایی می‌کنند که نه تنها به کسب خدمات رایگان منجر نمی‌شود بلکه زمینه متحمل شدن ضررهای مالی را نیز برای کاربران فراهم می سازد. با موبایلستان همراه باشید تا در اخبار موبایل نگاهی ویژه بر این پیام ها داشته باشیم.

سرویس پیام کوتاه یا پیامک برای اولین بار در سال ۱۳۸۱ در ایران بهره‌ برداری شد و با گذشت زمان یکی از کاربردی ترین موارد استفاده از تلفن‌های همراه قرار گرفت. اخبار موبایل بیش از ۱۰ سال است که سرویس‌های پیامکی برای ارسال انبوه پیام‌های تبلیغاتی در ایران شروع به کار کرده‌اند. با ورود گوشی‌های هوشمند و رشد فضای مجازی٬ این پیام‌های تبلیغاتی در شبکه‌های مجازی و در دنیای وب نیز منتشر شدند که اگر از جنبه منفی این پیام‌ها که آزاردهنده بودن آن‌هاست، چشم پوشی کنیم می‌توان گفت این پیامک‌ها یکی از ابزارهای موفق در امر بازاریابی و تبلیغات هستند. اما اخیرا پیام‌هایی با مضمون دریافت شارژ یا کسب خدمات رایگان ارسال می‌گردند که با فریبکاری، کاربران را به سوی جریانی از ضررهای مالی سوق می‌دهد. شکایت‌های ثبت شده در این موارد کم نیستند و با استناد به سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیش از ۳۱۰۰ شکایت ثبت شده٬ با دستور سازمان تنظیم مقررات مبالغ عودت داده شده است. اما موضوع این پیامک‌ها چیست؟

پیامک‌ها و پیام‌های ناشناس و اقدامات فریبکارانه

 

 

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید٬ این پیامک‌ها که عمدتا با لحنی غیر رسمی و دوستانه ارسال می‌گردند٬ کاربران را به استفاده از کدهایی تشویق می‌کنند که به گمان کاربر٬ منجر به دریافت اینترنت رایگان٬ دریافت شارژ رایگان یا حتی افزایش موجودی حساب کاربر خواهد شد اما در واقع این کدها کاربر را وارد لیست تبلیغاتی شرکت مزبور می‌کند البته این کمترین اتفاق ناخوشایندی است که انتظار شما را می‌کشد. اگر شما با استفاده از کدهایی که از محتوای آن آگاهی ندارید بصورت اینترنتی خریدی انجام دهید٬ براحتی رمز اینترنتی حساب بانکی خود را در اختیار سودجویان قرار داده اید و ریسک سرقت اینترنتی از حسابتان را افزایش داده‌اید.

گاهی اوقات به امید دریافت خدماتی رایگان که توسط پیام‌هایی در وب یا فضای مجازی به نمایش گذارده شده اند٬ اقدام به استفاده از شماره‌ها یا کدهایی می‌کنید و در نهایت خدمات مورد نظر نیز برای شما فعال می شود البته نه بصورت رایگان و شما ناچار به پرداخت صورت حساب‌های هنگفتی می‌شوید که به گمان خود باید رایگان می بودند.

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
همواره مردم از بنده در مواجهه حضوری و یا در فضای مجازی خواسته‌اند که با پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی و فریبکاری‌ها و کلاهبرداری‌هایی که در این زمینه گاهی صورت می‌گیرد، مقابله جدی شود. پس از آنکه در عید فطر، عده‌ای با پیامک و طرح دروغ اینترنت ۱۲۰ گیگابایتی، تعدادی از مشترکین را فریب دادند و آنها اجبارا عضو یک سرویس حجمی یکی از اپراتورهای تلفن همراه شدند، اکنون عده‌ای دیگر با سوءاستفاده از سرویس‌های ارزش افزوده‌ اقدام به کلاهبرداری از مشترکین کرده‌اند.

اپراتورها اخبار موبایل از سوی رگولاتوری ملزم شده‌اند در این باره به مشترکین اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند و همچنین به تمامی شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات مبتنی بر محتوا برای انجام ندادن اینگونه تبلیغات اخطار جدی ارسال کنند.

با توجه به دستور رگولاتوری به اپراتورها مبنی بر اطلاع‌رسانی به مشترکان، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات ایران اعلام کرد که پیام‌هایی که با مضمون ارسال کد جهت دریافت شارژ رایگان یا هدیه از طریق شماره‌های مختلف پیامک شده یا در فضای مجازی ارسال می‌شود، تبلیغاتی است و عمدتاً با هدف فروش کالا یا خدمات ارسال می‌شود و پاسخ دادن به آن‌ها ممکن است برای مشترک هزینه دربرداشته باشد. روزهای گذشته نیز اپراتور همراه اول طی پیامکی به تمام کاربران خود اعلام کرد” پیام هایی که با مضمون ارسال کد جهت دریافت شارژ رایگان یا هدیه از طریق شماره های مختلف پیامک شده یا در فضای مجازی ارسال می شود، تبلیغاتی است و عمدتاً با هدف فروش کالا یا خدمات ارسال می شود و پاسخ دادن به آنها ممکن است برای مشترک هزینه در برداشته باشد”

همچنین یکی از اپراتورهای مطرح کشور تصریح کرده است مشترکین باید درباره پاسخ دادن به اینگونه پیام‌ها اطلاع لازم را از نوع پیام و میزان هزینه آن داشته باشند.

بهترین و مطمئن‌ترین روش اطلاع یافتن از نحوه دریافت خدمات و شارژ سیم کارت‌های اعتباری در هر اپراتور٬ مراجعه به درگاه رسمی اپراتورها و صفحه‌های رسمی آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی است. اخبار موبایل همچنین پیامک‌هایی که با نام رسمی اپراتور برای شما ارسال می‌گردند نیز معتبر هستند.

 اخبار موبایل

بنابراین باید با هوشیاری بیشتری با چنبن پیامک‌ها یا پیام‌های ارسال شده در فضای مجازی برخورد کنیم تا از وقوع هر اتفاق ناخوشایندی که ضرر مالی را به همراه دارد٬ پیشگیری کنیم.

 

منبع: سایت موبایلستان


بیشتر بخوانید: 

مطالب مربوط به سایت ها...
ما را در سایت مطالب مربوط به سایت ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین chrome1 بازدید : 105 تاريخ : شنبه 30 تير 1397 ساعت: 19:22